یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 346307
۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
جشنواره جوانان انقلابی لرستان

حوزه/ دبیر جشنواره فعالیت های فرهنگی خودجوش جوانان مومن و انقلابی استان لرستان از همکاری 1400 فعال فرهنگی و جوان با مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، یزدان سهرابی، امروز در جشنواره فعالیت های فرهنگی خود جوش جوانان مومن و انقلابی، در سالن همایش اداره کل جهادکشاورزی، با اشاره به اینکه مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان با هدف حراست از آرمان های انقلاب بنیانگذاری شده است، گفت: این مجمع از تجربیات جوانان در حل مسائل فرهنگی جامعه استفاده می کند.

دبیر جشنواره فعالیت های فرهنگی خود جوش جوانان مومن و انقلابی ادامه داد: جوانان عضو مجمع در راستای حفظ آرمان های مقدس انقلاب اسلامی، فعالیت های خود در مساجد انجام می دهند.

سهرابی برگزاری جشنواره فعالیت های خودجوش فرهنگی جوانان را لبیک به مقام معظم رهبری دانسته و گفت: مبانی فعالیت جوانان مومن و انقلابی، سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال است.

برپایه گزارش، در جشنواره فعالیت های فرهنگی خود جوش جوانان مومن و انقلابی از 14 فعال فرهنگی و موسسه به نمایندگی از70موسسه فرهنگی تجلیل شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha