یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
یا مهدی

حوزه/ مولای من، گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست! امیدواریم بهارمان به طراوت دیدار شما، سبزتر از بهارهای پیشین باشد و امسالِ ما با شما، فرزند فاطمه(س)، نیکوتر از هر سالی ­شود. و با گرامیداشت یاد و خاطره مادرتان حضرت فاطمه زهرا(س)، سال 1394 را با امید به ظهورتان آغاز می کنیم.

خبرگزاری «حوزه»/ در تکاپوی گذر از ثانیه­های سرد و سرمای کش­دارِ چمبره زده بر خاک سرد زمین، دلمان را به حافظ شیرین سخن سرزمینمان خوش می­کنیم که آمدن یار دیرین را نوید می­دهد و از همت خود مدد می­خواهیم که در این سفر نو و دیدار مولای غایب از نظرمان، بدرقه  راهمان شود.

در آستانه­ی آخرین پنج شنبه­، سالی که بی دیدار مولایمان حضرت صاحب امر امام زمان(عج) گذشت، دل به طلوع خورشید سال نو می­بندیم و چشم جان به­سوی دروازه­ عشق می‌گردانیم، به انتظار رؤیت خورشید انسانی در کعبه­  عشاق، بیدار و منتظر نگه می­داریم؛

هم­چون جوانه­های نشسته بر شاخه­های تکیده­  درختان، سبز می­شویم و سبز می­مانیم. نسیمی می­شویم در خنکای کوهساران، سربرآوردن شکوفه­های محصور شده در چمبره­  سرما را به تماشا می­نشینیم. رؤیاهای نیمه­شب هرسالگیمان را به نو شدنی دوباره بر سر سفره­  برکت زمین و مهربانی آسمان و رحمت حضور مولایمان، رختی نو می­پوشانیم.

مهدی جان، بهار امسال همزمان با ایام شهادت بانوی بی نشان، مادر شما است، ما نیز در این ایام ، به احترام شما در مجالس عزای مادرتان شرکت خواهیم کرد و بهار فاطمی را با معارف اهل بیت(علیهم السلام) سپری خواهیم نمود.

مولای من، گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست! امیدواریم بهارمان به طراوت دیدار شما، سبزتر از بهارهای پیشین باشد و امسالِ ما با شما، فرزند فاطمه(س)، نیکوتر از هر سالی ­شود. و با گرامیداشت یاد و خاطره مادرتان حضرت فاطمه زهرا(س)، سال 1394 را با امید به ظهورتان آغاز می کنیم.

آقای ما به یاد روز موعود و وعده­ی حق، در مسیر زیارت معبود، پیشانی بر خاک عشق می­سایم و به شکرانه­ی ظهور حضرت مولا، مهدی فاطمه، سجده­ شکر به­جای می­آوریم. دلتنگیم تا نماز این جمعه­ اول سال را به مولایمان مهدی فاطمه اقتدا ­کنیم.

تمنای سبز شدن داریم و هم­چون جوانه­های نشسته بر شاخه­های تکیده­ درختان، سبز خواهیم شد و سبز خواهیم ماند، ما منتظران مهدی فاطمه، عطر دلکش بهاری را در هوای یار دیرینِ غایب  به تبرک طلوع دوباره­شان به شکر و تمحید و تقدیس خدا خواهیم نشست. انشاءالله

دل گویه: مجتبی اشرافی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha