چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
راهیان نور

80 نفر طلبه غیرایرانی مقیم گلستان در ایام نوروز در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، عبدالله عینعلی، در دیدار دست‌اندرکاران اردوگاه شهدای گلستان در مناطق عملیاتی جنوب کشور، راهیان نور را شناسنامه  هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: در راهیان نور یاد و خاطره شهدا در مناطق عملیاتی و یادمانهای شهدا برای زائران زنده میشود.

وی با بیان اینکه با بیان اینکه 80 طلبه غیرایرانی استان گلستان در ایام نوروز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد، افزود: بیش از 10 هزار نفر زائر گلستانی در ایام نوروز تا 13 فروردین ماه از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا گلستان اضافه کرد: 5 هزار و 600 نفر بسیجی گلستانی در ایام پایان سال از مناطق عملیاتی جنوب بازدید کردند که میتوان به حضور کاروان ندامتگاه گرگان، کارکنان و فعالان شورای نگهبان و دانشجویان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه استقبال زائرین باعث افزایش رشد زائرین سرزمین نور در سنوات اخیر شده، بیان داشت: برنامههای فرهنگی خوبی امسال در راهیان نور مدنظر گرفته شده و با توجه به ایام فاطمی یادمانهای شهدا حال و هوای فاطمی پیدا کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه نینوا گلستان در پایان با بیان اینکه راهیان نور باعث عمق بخشی تفکر شهدا میشود، عنوان داشت: بخش عمده انتقال تفکر شهدا هشت سال دفاع مقدس  و بازگو کردن وقایع آن دوران  به نسل سوم و چهارم رسالتی است که امروز بر عهده راهیان نور است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha