شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 346995
۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
قرآن

حوزه/ نخستین محفل انس با قرآن با حضور جمع کثیری از نمازگزاران، مجاوران و مسافران نوروزی در شبستان بزرگ مسجد مقدس جمکران برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، مدیر دارالقرآن مسجد مقدس جمکران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: به حول و قوه الهی دارالقرآن برنامه های متنوع قرآنی را در طول ایام تعطیلات نوروزی برای زائران این مکان مقدس تدارک دیده است.

آقای زحمتکش با بیان اینکه برپایی محفل انس با قرآن، جلوه ای از اصل تفکیک ناپذیری قرآن و عترت است، افزود: این محفل همزمان با ایام سوگواری بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام در مسجد مقدس جمکران با حضور خیل کثیر عاشقان و دلدادگان حضرت مهدی(عج) آغاز و تا پایان روز 14 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران، میعادگاه عاشقان و منتظران حضرت بقیه الله الاعظم (عج) است، اظهارداشت: انس با قرآن و عترت به صورت توأمان، موجب رشد و تعالی فرد و جامعه می گردد.

مدیر دارالقرآن مسجدمقدس جمکران با اشاره به برنامه های مورد نظر، گفت: برپایی جنگ و مسابقات قرآنی، فضاسازی قرآنی، کارگاه حفظ و درست خوانی قرآن کریم، ختم صلوات و قرآن همچنین محفل انس با قرآن از جمله برنامه های این واحد می باشد که با حول و قوه الهی در حال برگزاری می باشد.

آقای زحمتکش بیان داشت: عمده برنامه ها بعد از نماز مغرب و در شبستان کربلا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام313/17

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha