دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین اقبالی

حوزه/ دولت مقتدر در جامعه اسلامی دولتی است که به خواسته های مردم و ملت خود توجه کند و به دنبال این باشد که مردم را راضی نگه دارد و مردم از آسایش و رفاه نسبی برخودار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی اقبالی، در­گفت وگو با خبر نگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به انتخاب شعار سال " دولت، ملت، همدلی و همزبانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: این شعار از سوی رهبر انقلاب بر اساس شرایط موجودکشور و شرایط فرامنطقه ای کشورها در سطح بین الملل انتخاب شده است.

وی افزود: رهبر انقلاب به خوبی به این نکته واقف  هستند که اگر اعتماد بین دولت و مردم از بین برود، نفوذ دشمن به راحتی صورت خواهد گرفت به همین دلیل تاکید فراوانی بر اهمیت این موضوع در جامعه نموده اند.

حجت الاسلام والمسلمین  اقبالی گفت: اعتماد سازی دولت و همدلی با مردم در همه عرصه های مختلف، موجب یأس دشمن می شود و این نکته ای است که باید به آن توجه شود.

مدیر مدرسه علمیه علوی قم خاطر نشان ساخت: زمانی حمایت و همدلی در بین آحاد ملت و دولت  یک کشور فراهم می شود که مشکلات یک جامعه از سوی مردم با زبان و گفتار خوب و پر از مهر و محبت و بدون هر گونه تنشی بیان شود.

حجت الاسلام والمسلمین  اقبالی ادامه داد: دولت هم این مشکلات را بررسی کند؛ اگر واقعا ایراد از عملکرد دولت است برطرف کند و نقاط ضعف را تبدیل به قوت نماید تا از این طریق مردم دلگرم به نظام و دولت شوند.

وی افزود: دولت مقتدر در جامعه اسلامی دولتی است که به خواسته های مردم و ملت خود توجه کند و به دنبال این باشد که مردم را راضی نگه دارد و مردم از  آسایش و رفاه نسبی برخودار باشند.

حجت الاسلام والمسلمین  اقبالی گفت: دولت مقتدر، دولت کار آمد است و نیروهایی که در آن بکار گرفته می شوند با اقتدار و صلابت هستند و هدف آنها تنها خدمت رسانی است.

مدیر مدرسه علمیه علوی در ادامه به رسالت حوزویان اشاره کرد و اظهار داشت: نهاد روحانیت در اجرای فرمایشات رهبری در جامعه نقش بسیار مهمی دارد و می تواند رابطه بین دولت و مردم را با شیوهای مختلف تبلیغی  تقویت کند.

انتهای پیام:40/313

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha