چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
1

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان گلستان گفت: تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید به عنوان "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" سد محکمی در مقابل توطئه های دنیای استکبار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ملکی، صبح امروز در اولین جلسه شورای اداری حوزه علمیه استان گلستان در سال 1394، با اشاره به نامگذاری امسال به  عنوان "دولت و ملت، همدلی و همزبانی"، گفت: این نامگذاری نشان دهنده درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری و در نظر گرفتن تمامی مسائل داخلی و بین المللی است.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان در ادامه افزود: تمامی گروه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... باید التزام عملی خود را به ولایت فقیه نشان داده و در چارچوب شعار سال گام بردارند.

وی با تاکید بر این که تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید، سد محکمی در مقابل توطئه های دنیای استکبار خواهد بود، ابراز داشت: ملت باید از دولت حمایت کند و در مقابل نیز دولت موظف است بر اساس خواسته های مردم عمل کند.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی خاطر نشان کرد: یقینا دود جدایی دولت و ملت به چشم نظام و سودش به جیب مخالفان و معاندان خواهد رفت؛ بنابراین کسانی که دلسوز نظام هستند باید در راستای وحدت دولت و ملت قدم بردارند.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان تصریح کرد: در دولت هایی که برخواسته از آراء ملت باشد، همدلی و همزبانی محقق می شود، اما در کشورهایی که استبداد و استکبار حکمفرماست، این مهم نشدنی است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: در سال جدید با همدلی و هماهنگی بیشتر همه حوزویان، در راستای اهداف حوزه های علمیه گام های موثرتری برداشته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha