شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
18

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران با اشاره به نقش بی بدیل علما در حفظ اسلام ناب، گفت: اگر علماء بعد از غیبت حضرت مهدی(عج) نبودند، مردم مرتد می شدند و نامی از اسلامی باقی نمی ماند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام شاه جعفری، در بازدید از مدرسه امیرالمومنین(ع) منطقه لویزان تهران، نظام اسلامی را نعمتی الهی خواند و گفت: ولایت اهل بیت(ع)، نظام مقدس جمهوری اسلامی، و رهبر حکیم و فرزانه نعمتهای خداوند به ملت ایران است که باید قدردان و شکرگزار آنها باشیم.

وی با اشاره به حدیثی از امام هادی(ع) تصریح کرد: اگر علماء بعد از غیبت حضرت مهدی(عج) نبودند، مردم مرتد می شدند و نامی از اسلامی باقی نمی ماند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران، "دعوت مردم و راهنمایی آنان به سوی حجت خدا"، "نجات بندگان خداوند از دام ابلیس"، "ترویج دین و معارف اهل بیت(ع)"، "حراست از دیانت و اعتقادات مردم" و "مرزبانی از اسلام ناب" را از ویژگی های علما برشمرد.

برپایه این گزارش، مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) لویزان دارای 100 طلبه می باشد و ارائه مشاوره، جلسه پرسش و پاسخ و برگزاری جلسه با اساتید از دیگر برنامه های معاون تهذیب حوزه علمیه تهران در این مدرسه بود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha