شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حسن پرورش عمارت

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی ارتش اصفهان،گفت: حضور روحانيون در مراکز نظامی،موجب تحکیم اعتقادات می گردد.

حجت الاسلام حسن پرورش عمارت، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، در آستانه 29 فروردين، روز ارتش، با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای پیوند معنوی و فنی نظامی است، اظهار داشت: یکی از مهم ترین فاکتورهایی که در نیروهای نظامی وجود دارد بحث نیروی انسانی است. ارتشی که تجهیزات محور باشد در میدان نبرد کاری از پیش نخواهد برد بنابراین ارتشی موفق است که در کنار تجهیزات مدرن انسانیت محور نیز باشد.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از انقلاب اسلامی با رویکردی اسلامی و الهی نسبت به امور نظامی، در 8 سال دفاع مقدس با توجه به نبود تجهیزات مدرن، تنها با وجود مسائل معنوی، موفق و پیروز شد.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش جمهور اسلامی ایران تصریح کرد: یک ارتشی اگر معتقد به این مسئله باشد که چه بمیرد چه زنده برگردد پیروز است به طور قطع این ارتش در میدان جنگ موفق خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین پرورش افزود: در همان ابتدای انقلاب بحث معنویت در ارتش جمهوری اسلامی ایران با تدبیر و عنایت امام راحل مدنظر قرار گرفت سازمانی به نام عقدیتی سیاسی تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه سازمان عقیدتی سیاسی تحکیم مبانی دینی و تعالی ارزش های اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین پرورش، به برنامه های معنوی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: انس با قرآن کریم، برپایی نماز اول وقت به صورت جماعت در تمامی یگان های ارتش و برگزاری فعالیت های فرهنگی در مساجد ارتش و برگزاری مسابقات قرآنی در راستای تعالی ارزش های اسلامی است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص رسالت سازمان عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرموده اند؛ کار و هنر سازمان عقیدتی این است که دل ها را به سمت خدا ببرد.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش جمهور اسلامی ایران تصریح کرد: این فرموده رهبر معظم انقلاب پاسخ جامع و کاملی است برای تقویت معنویت در ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه دشمن سعی دارد حضور روحانیون در کنار نظامیان را کمرنگ جلوه دهد، افزود: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران حضور روحانیت در بدنه ارتش است، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این خصوص بیان داشته روحانیت به ارتش عزت داده است.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش جمهور اسلامی ایران تاکید کرد: صرف حضور روحانیون در ارتش، بیمه کننده بسیاری از تهاجمات دشمن است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha