یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
کد خبر: 348380
۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
بب

حوزه/ شیخ احمد الکبیسی از علمای اهل سنت عراق از اقدام سید باسم المالکی از شیعیان العماره عراق به خاطر پذیرایی و مهمان نوازی از آوارگان الانبار تشکر کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد الکبیسی از علمای اهل سنت عراق که هم اکنون در یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به سر می برد، از یکی از شهروندان شیعه عراقی تشکر کرد.

این شهروند شیعه عراقی که ساکن شهر العماره عراق است به تازگی از خانواده های آواره الانبار دعوت کرده در منزل وی و اعضای قبیله او زندگی کنند و میهمان آنها باشند.

شیخ کبیسی در این باره گفته: صبح امروز خبری شنیدم که پس از اندوه فراوانی که به خاطر عراق داشتم مایه خوشحالی من شد. شنیدم که مرد بزرگوار و بخشنده ای به نام سید باسم المالکی که نمونه یک عراقی بخشنده از استان میسان است، اهالی آواره الانبار موجود در اطراف بغداد را که گرفتار گرسنگی و بیماری بوده اند به منزل خود و قبیله اش دعوت کرده تا میهمان آنها باشند و به آنها گفته که قلب ها و خانه های ما مشتاق پذیرایی از شما هستند.

وی افزود: من خودم از طریق تلفن با این مرد صحبت کردم و از طرف خودم و مردم الانبار از او تشکر کردم و از خداوند متعال خواستم او را الگوی تمام مردم عراق قرار دهد.

این عالم سنی گفت: اتفاقات کنونی عراق شایسته این مردم اصیل نیست؛ چرا که عراق اولین کشور روی زمین است و ما اطمینان داریم که امثال سید باسم المالکی در این سرزمین فراوان هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha