یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ایوب حسن زاده هوافضای سپاه

حوزه/ جنگ یمن و کشتار زنان و کودکان بی گناه، سعودی ها را رسواتر کرد، این وحشی گری نشان داد که آنها به قوانین اسلامی پایبند نیستند.

حجت الاسلام ایوب حسن زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اشتباه سعودی‌ها در تجاوز به یمن، گفت: اقدام نظامی عربستان علیه یمن، تجاوز به یک کشور و ملت مستقل بود که مطابق منشور سازمان ملل متحد، عربستان بدون مجوز بین‌المللی به خاک یک کشور مستقل حمله کرده و صلح و امنیت منطقه را به خطر انداخته است، و این تجاوزی نامشروع و جرمی نابخشودنی است.

وی با اشاره به سکوت مجامع مدعی حقوق بشر، افزود: متاسفانه مجامع و نهادهای بین‌المللی در قبال چنین جنایاتی نه تنها سکوت کرده اند بلکه در مواردی از ظالم نیز حمایت می کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در هوا فضای سپاه با اشاره به جنگ افروزی عربستان در یمن و کشته شدن زنان و کودکان مسلمان در این کشور، گفت: این جنگ، جنگ بین مسلمانان نبود، بلکه آتش افزوی و تفرقه افکنی کافران و دشمنان اسلام با مسلمانان محسوب شد، از این رو دولت مردان عربستان اگر مدعی خادم الحرمین هستند، نباید دست به این تجاوزات می زدند.

وی تصریح کرد: جنگ یمن سعودی ها را رسواتر کرد، به ویژه که عملکرد آنها در هدف قرار دادن زنان و کودکان بی گناه در یمن مشابه حملات صهیونیست ها به فلسطینی ها بود  و این وحشی گری آل سعود نشان داد که آنها به قوانین اسلامی پایبند نیستند.

حجت الاسلام حسن زاده با تأکید بر اینکه آل سعود آلتِ دست صهیونیست‌ها و آمریکایی‌هاست، گفت: زمانی که تمامی سرمایه‌گذاری‌های آمریکا در منطقه به بن بست خورده، و در شرایطی که جایگاه آمریکا در منطقه متزلزل شده، عربستان با گل‌آلود کردن فضا، قصد دارد شرایط را به نفع استبکار جهانی و صهیونیسم تغییر دهد.

وی در پایان با بیان اینکه مهم‌ترین اهداف ایادی استکبار ایجاد رعب و وحشت در قلب مسلمانان و اختلاف بین کشورهای اسلامی است، ابراز داشت: رژیم آل سعود و کشورهای حامی این رژیم در تجاوز به خاک یمن باید بدانند که قطعاً مردم بیدار منطقه در برابر این حملات وحشیانه و پایمال کردن حقوق این ملت ساکت نخواهند ماند و پاسخ این بی حرمتی‌ها را خواهند داد.

انتهای پیام

 

 

 

         

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha