یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
زهیر جعید

حوزه/ شیخ جعید گفت: هرکس با ملتی بی دفاع بجنگد شکست می خورد و مردم یمن مردمی با عزت و کرامت و مقاوم هستند و از این رو حق دارند نظام مورد نظر خود را انتخاب کنند و تجاوز به چنین ملتی نتیجه ای جز شکست برای عربستان نداشته است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ زهیر الجعید مسؤول هماهنگی جبهه العمل الاسلامی لبنان گفت: تجاوز به یمن نتیجه ای جز شکست نداشته و اقشار مختلف مردم یمن ثابت کردند که از آگاهی و هوشیاری سیاسی بالایی برخوردار هستند.

شیخ جعید از علما خواست اعلام کنند ترور بس است و کشتار و بریدن سر انسان ها به نام دین بس است.

وی افزود: از همان لحظه نخست تجاوز به یمن ما اعلام کردیم هرکس با ملتی بی دفاع بجنگد شکست می خورد و مردم یمن مردمی با عزت و کرامت و مقاوم هستند و از این رو حق دارند نظام مورد نظر خود را انتخاب کنند و تجاوز به چنین ملتی نتیجه ای جز شکست برای عربستان ندارد.

شیخ جعید درباره نقش علما نیز گفت: از همان لحظه تشکیل جبهه العمل الاسلامی به دست دکتر فتحی و ایفای نقش علمایی این جبهه در لبنان و منطقه موضع ما بر خلاف تجاوز به یمن بوده و بر حقانیت ملت یمن تاکید کرده ایم. موضع ما همیشه ضرورت ایستادگی در برابر سلطان ظالم بوده و اینکه امت اسلام از موضع شرعی و اسلامی واقعی مطلع باشند.

وی در ادامه از مواضع علمای درباری و تعریف و تمجید آنها از حاکمان ظالم اظهار تاسف کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha