شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
شکر الله سلیمانی شوشتر

حوزه / امام جمعه شوشتر با بیان این که کسی حق ندارد به بهانه بازرسی به حریم امنیتی کشور وارد شود، گفت: افتخارات سربازان نظام اسلامی در زمینه ی هسته ای نتیجه ی مقاومت های ملت ایران در برابر تحریم هاست.

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اصول جمهوری اسلامی و رعایت خط قرمزها در مذاکرات هسته ای، اظهار داشت: آمریکایی ها دشمن دیرینه ملت ایران هستند و تاریخ نشان داده این کشور در راستای تآمین امنیت رژیم جعلی صهیونیست ضربه های بسیاری را به اسلام و مسلمین وارده ساخته است

وی با اشاره به حمایت غرب و آمریکا از تروریست ها، اظهار داشت: در حال حاضر این کشور ها با حمایت از رژیم آل سعود به کشتار مردم یمن و ویران کردن این کشور کمک می کنند.

امام جمعه شوشتر بر لزوم پاسداری از دستاوردهای هسته ای تآکید کرد و گفت: افتخارات سربازان نظام اسلامی در زمینه ی هسته ای نتیجه ی مقاومت های ملت ایران در برابر تحریم هاست.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که کسی حق ندارد به بهانه بازرسی به حریم امنیتی کشور تعرض کند، اظهار داشت: تیم مذاکره کننده هسته ای نباید به دشمنان ملت ایران اعتماد کند.

وی با تأکید بر لزوم بیان حقایق از سوی هیئت مذاکره کننده ایرانی، خاطرنشان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند تحریم ها باید یک جا و در همان روز امضاء توافق لغو شوند و هیچ بهانه ای در این رابطه مورد قبول نیست.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان این که ملت ایران هرگز در برابر استکبار سر تسلیم فرود نخواهد آورد و تا آخرین قطره ی خون خود ایستادگی خواهد کرد، گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب، تنها راه حل مشکلات، اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به تولیدات داخلی و توان درونی است.

انتهای پیام

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha