شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 349134
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
15

حوزه/ دلیل اصلی این که فراموش کرده ای واقعاً چرا خلق شده ای، غفلت مداوم در زندگی توست. از کوچکی تا مرگ مشغول همه چیزهای ممکنی هستی که تو را احاطه کرده اند...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، انتشارات علم  آلمان از انتشار کتاب «چرا آفریده شده ای؟ آیا معنای زندگی ات را می دانی؟» (Warum wurdest Du erschafen? Kennst du den Sinn deines Lebens?) به قلم بیریشیک (Birischik) خبر داد.

این نویسنده پیشتر هم دوکتاب به زبان آلمانی و توسط انتشارات کتابستان منتشر کرده است که عبارتند از «آنچه خداوند به انسان ها گفته بود و ما به او چه قولی داده بودیم» و «شیطان از این کتاب عصبانی خواهد شد».

در معرفی این کتاب آمده است: «دلیل اصلی این که فراموش کرده ای واقعاً چرا خلق شده ای، غفلت مداوم در زندگی توست. از کوچکی تا مرگ مشغول همه چیزهای ممکنی هستی که تو را احاطه کرده اند. این جهانی است که در آن زندگی می کنی، سرشار از چیزهای ارزشمندی که مورد علاقه تو هستند؛ نیازهای هم نوعانت، کارت، مدارج ترقی و مبارزه بی امان برای بقای مالی، و البته رسانه هایی که تو را با اخبارشان کاملاً له می کنند. در میان این همه تو معنای زندگی را گم می کنی. اما تو باید این معنا و از طریق آن دلیل اصلی خلقت خویش را بشناسی و درونی کنی. تنها در این صورت است که تو در مرتبه ای قرار می گیری که به نحوی خداپسندانه زندگی کنی و از این راه سرانجام به سعادت جاودانه در بهشت دست یابی. این کتاب باید به تو کمک کند که به چنین شناختی برسی.»

این کتاب در 112 صفحه با شابک ISBN:978-3-944-5371-0-8 در دسترس علاقمندان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha