پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
کد خبر: 349341
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
1

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران البرز، انس با قرآن و اهل بیت(ع) را از ضروریات زندگی طلاب دانست و استفاده از منابع تفسیری گوناگون به ویژه تفاسیر المیزان و تسنیم را بسیار کاربردی خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرج، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل بنی احمدی، در دیدار خانواده های طلابی که با وجود مشکلات و موانع در زندگی، حائز رتبه برتر شده اند، گفت: اگر طلاب در مسیر فعالیت علمی و تبلیغی موفق هستند، به این دلیل است که خانواده های آنان در تمام مراحل حامی آنها بوده اند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان البرز با بیان برخی از مهم ترین وظایف طلاب خواهر درکنار تحصیل علوم دینی، ادامه داد: اشتغال به امور آموزشی نباید طلاب را از پرداختن به مسائل اخلاقی باز دارد و ایفای وظایف آنها را در خانواده کم رنگ نماید.

وی، تمسک به قرآن و اهل بیت علیهم السلام را از ضروریات زندگی طلاب دانست و استفاده از منابع تفسیری گوناگون به ویژه تفاسیر المیزان و تسنیم را بسیار کاربردی خواند.

حجت الاسلام والمسلمین بنی احمدی همچنین، لزوم برقراری ارتباط صمیمی، مشفقانه و مادرانه مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه با طلاب را مقدم بر روابط رسمی موجود در دیگر مراکز آموزشی دانست.

برپایه این گزارش، هدف از برگزاری طرح اکرام خانواده های طلاب، ارتباط هر چه بیشتر مسئولان مدارس علمیه با خانواده های طلاب و بررسی مشکلات معیشتی آنان و تکریم و دلجویی از طلابی که در شرایط سخت زندگی از تلاش و کوشش برای کسب معارف دینی و تهذیب اخلاق دست برنداشتند، اعلام شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا اردبیلی IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    0 0
    با سلام واژه دیدار دیار تایپ شده است