شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
قرآن

حوزه/ رمز موفقیت و مصون ماندن از هجمه‌های فرهنگی، حرکت به سوی جامعه قرآنی بوده و سرمایه‌گذاری در تربیت دینی و قرآنی دانش‌آموزان باید با روش‌های مدرن و علمی صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام علی انصاری، در همایش تجلیل از برگزیدگان استانی و کشوری  قرآنی استان قزوین بیان کرد: انسان‌ها دارای ویژگی‌های مشترکی هستند و در فعالیت‌های زندگی برخی موفق و بعضی ناموفق هستند که علت عدم موفقیت، راحت‌طلبی و لذت‌طلبی انسان است که این امر موجب عقب‌ماندگی و شکست در مراحل مختلف زندگی می‌شود.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قزوین، ادامه داد: البته عده‌ای از انسان‌ها شکست‌ها را زمینه پیروزی خود قرار داده و به عنوان سکوی پرتاب از آن استفاده می‌کنند، چراکه در بسیاری از موارد، شکست می‌تواند زمینه‌ساز پیروزی‌های بزرگ باشد.

وی اظهار کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزانی که در مسابقات قرآن حائز رتبه های دلخواه خود نشده‌اند باید برای به دست آوردن نتیجه مطلوب خود تلاش بیشتری کنند و درصدد رفع مشکلات در رشته تخصصی خود برآیند تا بتوانند در مسابقات آینده رتبه‌های بالاتر و دلخواه خود را کسب کنند.

این معاون فرهنگی و پرورشی افزود: رمز موفقیت و مصون ماندن از هجمه‌های فرهنگی حرکت به سوی جامعه قرآنی بوده و سرمایه‌گذاری در تربیت دینی و قرآنی دانش‌آموزان باید با روش‌های مدرن و علمی صورت گیرد.

حجت الاسلام انصاری ادامه داد: اگر می‌خواهیم جامعه را از آسیب‌های اجتماعی مصون سازیم و هجمه‌های فرهنگی را بی‌اثر کنیم باید قوانین جامعه قرآنی را پیاده کنیم.

این مسئول عنوان کرد: سرمایه‌گذاری باید در تربیت دینی و قرآنی دانش‌آموزان با روش‌های مدرن و علمی صورت بگیرد و این وعده قرآن است که هرکس به دامن قرآن پناه ببرد سعادتمند خواهد شد.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در بین دانش‌آموزان حاضر در این مراسم کسانی که علاقمند به ادامه تحصیل در حوزه‌های علمیه هستند، بدون ترس از آینده شغلی این تصمیم صحیح را هر چه زود عملی کنند، چرا که به یقین قدم برداشتن در مسیر استعدادهای فردی آینده بهتری را هم برای شما رقم خواهد زد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha