چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
کد خبر: 349498
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
کلاس درس طلاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) علامرودشت، از تحصیل 60 طلبه در این مدرسه و احداث ساختمان جدید مدرسه با زیربنای 4200 متربع خبر داد.

حجت الاسلام حسن رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز گفت: مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) شهرستان علامرودشت در سال 1378 بیانگذاری شد و هم اکنون به‌صورت رسمی زیر نظر مرکز مدیریت حوزه های علمیه به فعالیت مشغول است که موجب گرایش گسترده جوانان این شهرستان و شهرهای همجوار به تحصیل علوم دینی گردیده است.

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) علامرودشت افزود: به دنبال این موفقیت و با توجه به عدم ظرفیت مدرسه قبلی، روحانیت و معتمدین تصمیم به احداث ساختمانی جدید که بتواند به فراخور موقعیت منطقه پاسخگوی نیازهای علمی و تحقیقی باشد، گرفته و با کمک افراد خیر و مساعدت مرکز مدیریت حوزه، کار احداث ساختمان جدید مدرسه، در زیربنای 4200 متر مربع زیر بنا آغاز گردید.

وی ادامه داد: ساختمان جدید شامل بخش اداری، خوابگاه طلاب، مسجد، کتابخانه، کلاس های درس، سالن غذا خوری و ... می باشد. همچنین 900 متر مربع از زیر بنا نیز به احداث واحدهای تجاری به‌عنوان موقوفات مدرسه اختصاص یافته است.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 60 طلبه سطح یک حوزوی، با نظارت 8 نفر از اساتید، در مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع) مشغول به تحصیل می باشند.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف آموزشی و کمک آموزشی، فرهنگی، تهذیبی مدرسه، گفت: راه اندازی سایت مدرسه به نشانی http://hawzehalamarvdasht.ir یکی از اقدامات اساسی بود.

مدیر مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) علامرودشت در پایان، عنایات امام عصر(عج)، همدلی بین مسئولان مدرسه و ارتباط صمیمی بین اساتید و طلاب را از موفقیت های این مدرسه برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha