یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
یمن

حوزه/ مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای با محکوم کردن جنایات رژیم آل سعود علیه مردم مظلوم یمن تصریح کرده است:حمایت‌های دولت آمریکا از جنایات و آتش‌افروزی وهابیون خبیث و کشتار مردم مظلوم یمن نمونه‌ای از سرشت آمیخته با ظلم آن‌هاست که با وجود این منطق و این رفتار، جهان عاری از ظلم، توهّمی بیش نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قَالَ اللهُ تَعَالی: إِنَّا لَنَنصُرُ رُسُلَنَا وَالَّذِينَ آمَنُوا فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيَوْمَ يَقُومُ الْأَشْهَادُ غافر / 51

بیانات قاطع و روشنگر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای مدظله العالی در جمع معلمان عزیز کشورمان درباره زیاده گویی مسئولین آمریکای جنایتکار و حمایت از ظلم و ستم آل سعود به مردم انقلابی و مظلوم یمن، یادآور سخن تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی قدس سره که: «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» بود.

حرف‌های بی‌ربط و از سر احتیاج آمریکا در تهدید ملت آزموده ایران اسلامی آن هم در زمانی که مذاکرات هسته‌ای در حال انجام است خوی زشت استکبار را بیش از پیش نشان می‌دهد.

 منطق زور و تهدید و تزویر آن هم در مقابل مردمان قوی و مقاوم کشورمان همواره محکوم به شکست بوده است و بی‌شک در میدان عمل نیز شکستی سخت را به دنبال خواهد داشت.

حمایت‌های دولت آمریکا از جنایات و آتش‌افروزی وهابیون خبیث و کشتار مردم مظلوم یمن نمونه‌ای از سرشت آمیخته با ظلم آن‌هاست که با وجود این منطق و این رفتار، جهان عاری از ظلم، توهّمی بیش نیست.

«مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم»، ضمن حمایت و اطاعت کامل از رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری مدظله العالی نکاتی را متذکر می­شود:

1. تیم مذاکره کننده هسته‌ای که مورد حمایت نظام می‌باشد با حفظ شئون ملت عظیم الشأن ایران و حفاظت از خطوط اصلی و قرمز امور هسته‌ای کشورمان باقدرت و صلابت در مقابل بدخواهی ستمگران خصوصاً آمریکای بی‌خرد، ایستادگی؛ و از حقوق حقه ملت، خون شهیدان و دست آوردهای نظام اسلامی پاسداری نمایند.

2.  سران آمریکا بدانند، ملتی که پیرو راستین اسلام ناب است ذلت پذیر نخواهد بود زبان زور و تهدید، وعده‌های گزینه‌های روی میز و حمله نظامی به این مملکت چیزی جز رجزخوانی مستأصلان نمی‌باشد؛ لکن در صورت هر گونه اشتباه و غلطی پاسخ مردم سلحشور و غیور ایران عزیز، سخت و پشیمان کننده خواهد بود.

3.  آل سعود با تجاوز و مداخله نظامی در امور داخلی کشور یمن تراز همفکری و همراهی خود را با صهیونیست‌ها آشکارتر ساخته است؛ لکن مرور ایام نشان داد که این عمل زشت و کشتار مسلمانان همراه با شکست و پشیمانی است که دست نیافتن به اهداف و انزجار ملت‌های آزاده از پرده‌نشینان رفاه و آسودگی و سرمست از ثروت نفت، بخشی از این شکست است.

در پایان از خداوند متعال توفيق، عزّت و عظمتِ روز افزونِ ملّتِ سرافراز ايران اسلامي و خدمتگزاران به این نظام مقدس انقلابی، به ویژه مقام معظم رهبری مدظله العالی و مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم را ، مسألت می نماییم، و بر مردم مظلوم و ستمدیده یمن درود می‌فرستیم.

و ماالنصر الا مِن عندالله العزیز الحکیم

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha