پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ |۲۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 30, 2024
حیدر مصلحی

حوزه/ وزیر سابق اطلاعات کشور با اشاره به تلاش روحانیت در عرصه های مختلف گفت: روحانیت در عرصه های مختلف و در قرن گذشته خدمات ارزنده ای به استقلال کشور داشته است و در مقابل توطئه های مختلف قدعلم کرده است که از مهمترین این دشمنان، دولت صیهونیستی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی یکشنبه شب در نخستین شب یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی که در این مدرسه برگزار شد، با اشاره به ویژگی های خاص انقلاب اسلامی گفت: امام راحل اهداف والایی را که فراتر از حد نگاه حتی مردم خودمان بود را برای انقلاب اسلامی می دیدند که این اهداف شامل ایجاد حکومت و بیداری اسلامی در جهان اسلام بود.

وی خاطرنشان کرد: امام روحیه شهادت را در این مردم زنده کرد؛ شهدا به عنوان زندگانی در درگاه خداوند تبارک و تعالی روزی دارند و این حقیقت وارد نهاد زندگی مردم ما شد.

وی افزود: دشمنان پس از انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد فتنه های  مختلف بودند و بر این اساس هر ساله فتنه هایی را در ابعاد مختلف وارد کردند که فتنه 88 یکی از این فتنه ها  بود و مطمئن باشید که فتنه بزرگتری در حال طرح ریزی علیه کشور است.

وزیر سابق اطلاعات کشور با اشاره به تلاش روحانیت در عرصه های مختلف گفت: روحانیت در عرصه های مختلف و در قرن گذشته خدمات ارزنده ای به استقلال کشور داشته است و در مقابل توطئه های مختلف قدعلم کرده است که از مهمترین این دشمنان، دولت صیهونیستی است.

وی اظهارکرد: یهودیان در دربار معاویه حضور پرشوری داشته‌اند و این حضور به جهت جذب آنها و ضربه زدن به پیکره اسلام بود و امروز نیز به دنبال معاویه هایی هستند که از این طریق به جامعه اسلامی ضربه بزنند.

حجت الاسلام والمسلمین مصلحی بیان کرد: یهودیان در سراسر جهان با کینه توزی با تشکیل اتاق های فکر به دنبال تضعیف روحیه انقلابی و اسلامی و بیداری مردم هستند؛ آنها به دنبال این مطلب هستند که کینه آمریکا را از دل های مردم انقلابی ایران خارج کنند و برای این امر برنامه های فراوانی دارند.

وی گفت: سرویس های اطلاعاتی هستند که می خواهند منشاء «مرگ بر آمریکا» در کشور را بخشکانند و از این طریق می توانند کارهای خود را انجام دهند و این قشر قطعا در معرض حملات آمریکا و سرویس های اطلاعاتی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: کار دشمن، در حال حاضر کم کردن کینه مردم نسبت به آمریکاست و این فتنه بسیار جدی است؛ آنها از طریق دیگر از مذاکرات نیز برای فشار به کشور استفاده می کنند؛ مذاکرات آنها با ما شرطی شده است و این شرطی شدن باعث مشکلات بسیاری خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی عنوان کرد: وظیفه مهم دستگاه اطلاعاتی ما این است که حرکت دشمن را بررسی کرده و بر اساس حرکت‌های دشمن طرح‌هایی را به تیم مذاکره‌کننده ارائه دهد.

وی گفت: در یکی از جلسات مذاکرات، طرف انگلیسی سخنی به میان آورد که مذاکرات را به نتیجه مطلوبی می‌رساند، اما نماینده آمریکا با استفاده از کاغذ کوچکی اجازه سخن دادن به او را نداد که آن کاغذ در اختیار ما قرار گرفت؛ خواسته مسئولان آمریکایی سبب شد که در ژنو دوم نماینده کشور فرانسه از به نتیجه رسیدن مذاکرات جلوگیری کند.

حجت الاسلام و المسلمین مصلحی گفت: رهبر انقلاب خطوط اسلامی این مذاکرات را به خوبی رسم کرده اند که یکی از آنها، عزت انقلاب اسلامی است؛ اگر به حوادث  تاریخ اسلام نگاه کنیم می بینیم که دشمنان چه حیله هایی را در مواجهه با ما داشته اند.

وزیر سابق اطلاعات اظهارکرد: مذاکره‌کنندگان آمریکایی از 100 حقوق‌دان برای بیان کلماتش استفاده می‌کنند، ولی در دوره های قبلی عدم دقت در برخی از این الفاظ باعث شد که این مشکلات برای کشور بوجود آید

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha