چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
18

حوزه/ مراسم پانزدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی، یکی از مدارس قدیمی و برجسته حوزه علمیه قم، شب های یکشنبه و دوشنبه این هفته برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در این دو شب، حجج اسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات کشور و همچنین ماندگاری، به عنوان سخنران و مداحی حاج مهدی سلحشور و امیر عباسی، اجرای برنامه ها را به عهده داشتند.

در این دو شب نمایشگاهی فاخر با موضوع ایثار و شهادت و همچنین با جهت گیری منویات مقام معظم رهبری برپا شده بود که در این دو شب میزبان علاقه مندان و طلاب بود.

این نمایشگاه دارای شش بخش بودکه در هر بخش مباحث مرتبط با منویات رهبری، بحث جنگ نرم، شکل گیری امت یک پارچه، جهاد اقتصادی، بایسته های سیاسی واقتصادی و شرایط امروز، موضوعات مهمی چون مصرف بهینه و... طرح شده بود.

این نمایشگاه، یکی از معدود نمایشگاه هایی در این سطح بود که طراحی بسیار  ساده و زیبا متناسب با فضای مدرسه و استفاده بهینه از فضا و محیط بیرونی باعث شده بود که این نمایشگاه با استقبال پرشور طلاب نیز مواجه شود.

در این نمایشگاه بخش های مختلف به همراه یک کارشناس خاص همراه بود و طلاب برای ورود به مراسم باید همه پلان و بخش های مختلف را طی می کردند و در هر یک از این واحد ها از نظرات این کارشناسان استفاده می کردند.

این نمایشگاه با معبر عبور آبی با پل کوچک کاچویی استتار شده نیز تزیین شده بود که حال و هوای جبهه ها را در خاطرات زنده می کرد.

گفتنی است،  در این نمایشگاه یاد وخاطره شهدای این مدرسه علمیه در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی نیز گرامی داشته شد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha