جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 349606
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
یمنی

حوزه/ یمنی ها و عرب زبان های مقیم آلمان خواستار توقف فوری تجاوز عربستان به یمن و انجام تحقیقات بین المللی در مورد جنایت های جنگی عربستان و پایان دادن به محاصره ظالمانه مردم یمن شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، یمنی های و تعدادی از عرب زبان های مقیم آلمان با تشکیل تجمعی اعتراض آمیز مخالفت خود را با محاصره مردم یمن و استمرار تجاوز عربستان به یمن اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع تاکید کردند تحریم ظالمانه مردم یمن و جلوگیری از رسیدن امداد و غذا و دارو و سوخت به یمن موجب وخامت اوضاع انسانی و زندگی در یمن شده است.

شرکت کنندگان تابلوهایی با پیام محکومیت تجاوز به یمن در دست داشتند و شعارهایی در مخالفت با تجاوز ظالمانه به یمن سر می دادند.

یمنی ها و عرب زبان های مقیم آلمان خواستار توقف فوری تجاوز عربستان به یمن و انجام تحقیقات بین المللی در مورد جنایت های جنگی عربستان و پایان دادن به محاصره ظالمانه مردم یمن شدند.

جمعیت تظاهرات کننده سکوت بین المللی و بی اعتنایی جمعیت های حقوق بشر در قبال جنایت های صورت گرفته در یمن را محکوم کردند و این جنایت ها را بر خلاف تمام قوانین بین الملل و حقوق بشر دانستند.

در این تجمع اعتراض امیز همچنین نمایشگاهی از تصاویر جنایت های عربستان در مناطق مختلف یمن و موارد نقض حقوق بشر و کشتار کودکان و زنان و تخریب راه ها و حمله به فرودگاه ها برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha