یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
مولوی محمد حسین حسینی

امام جمعه موقت اهل سنت طبس با تاکید بر هوشیاری امت اسلامی در مقابل توطئه دشمنان گفت: حفظ اتحاد مهم ترین وظیفه امروز مسلمانان است.

 مولوی محمد حسین حسینی از علمای اهل سنت شهر طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»  در بیرجند ، با اشاره بر اهمیت وحدت در جامعه بیان داشت: وحدت اسلامی دستور مؤکد دین ماست و همه مسلمانان چه شیعه و چه سنی باید بر آن اهتمام بورزند و در اجرای آن کوشا باشند.

وی با تأکید بر اینکه شیعه و سنی یک خدا، یک پیامبر، یک کتاب و در نهایت یک دشمن دارند و آن دشمن نفاق و جدایی در بین امت اسلامی است اظهار داشت:وظیفه همه مسلمین جهان است که از پیامبر دستور و الگو بگیرند.

امام جمعه موقت اهل سنت شهرستان طبس، دین پیامبر را سرشار از رحمت و عطوفت دانست و مطرح کرد: ایمانی که بدون محبت و عشق به پیامبر(ص) باشد ناقص است و لازمه دینداری، ایمان به پیامبر و پیروی از فرامین رسول خدا(ص) است.

وی افزود: اهل تشیع و اهل تسنن هر دو در داشتن خدای یکتا، قبله‌ای واحد و کتابی به نام قرآن مشترک بوده و بنابراین برادر هم هستند و نباید اختلاف و تفرقه‌ای در بین آنها به وجود بیاید چرا که ایجاد اختلاف دسیسه دشمن است لذا بایدهمه بیدار بوده و فریب دشمن را نخورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha