شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
اخلاقی البرز

حوزه/ گردهمایی طلاب و فضلای استان البرز با حضور استاندار این استان در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزارشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام اخلاقی نماینده طلاب هشتگرد در این گردهمایی با توجه به لزوم تغییر نگرش ها گفت: امیدواریم بتوانیم نیازهای فرهنگی استان را برطرف سازیم.

وی به ارتباط مسئولین و حوزیان اشاره کرد و افزود:باید ارتباط این دو را جدی بگیریم و در مسائل فرهنگی بیشتر بین حوزه علمیه و دولت همکاری ایجاد شود.

در ادامه حجت الاسلام مصطفی ابوطالبی مدیر وب سایت طلاب کرج نیز در سخنانی گفت: سایت به نشانی mtfalborz.ir  حدود یک سال است راه اندازی شده که در واقع بانک اطلاعات طلاب کرج است و طلاب می توانند با مراجعه به سایت از طریق ورود کاربران عضو شوند و اطلاعات خود را وارد کنند.

وی گفت: از برنامه های دیگر این پایگاه اطلاع رسانی سامانه پیام رسانی است که  شامل بخش های مختلف می باشد و طلاب می توانند با ارسال پیام پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح نمایند که پس از بررسی جواب داده خواهد شد.

در بخش دیگری از این جلسه حجت الاسلام حسینی متولی از روحانیون البرز گفت: به نظر می رسد بیش از نیاز به حمایت مادی مسئولین نیازمند به حمایت معنوی آنان هستیم.

وی با توجه به اولویت طلبه های بومی در کارهای فرهنگی اشاره کرد و گفت: کارهای فرهنگی را باید به طلاب بومی بسپارند، چرا که از گونه های مختلف بهتر می توانند وارد عرصه شوند و همچنین فضا به گونه ای باشد که فرصت تبلیغ بیشتر شود.

انتهای پیام /313/22

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha