جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
سید حمید طهایی

حوزه استاندار البرز گفت: آشنایی با گویش ها و زبان های مختلف در عرصه تبلیغ مهم است و در دنیای کنونی وظایف سنگینی بر عهده حوزویان، آموزش و پرورش و ... است و همه باید با تلاش همه جانبه، بتوانیم به اهدافمان در سطح بین الملل برسیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، سید حمید طهایی در گردهمایی طلاب و فضلای البرزی مقیم حوزه علمیه قم  که در دفتر تبلیغات اسلامی برگزارشد، به نقش مهم طلبه ها اشاره و با توجه به نقش و نفوذ تبلیغ و انتقال اطلاعات و داده ها که در همه مرزهای فرهنگی و جغرافیایی وجود دارد بیان داشت: امروزه با جوامعی سروکار داریم که دیگر مرزی برای آنها وجود ندارد، جهان مانند دهکده کوچکی است که با یک کلیک اطلاعات وسیعی انتقال داده می شود.

استاندار البرز افزود: آشنایی با گویش ها و زبان های مختلف در عرصه تبلیغ مهم است و در دنیای کنونی وظایف سنگینی بر عهده حوزویان، آموزش و پرورش و ... است و همه باید تلاش همه جانبه بتوانیم به اهدافمان در سطح بین الملل برسیم.

وی با توجه به این که جامعه تشنه معارف و حقیقت است گفت: باید همه در این امر متولی شویم تا بتوانیم اهداف خود را پیگیر باشیم و در این زمینه، تبلیغ و ارتباطات بسیار مهم است، به خصوص روز به روز لزوم فعالیت در فضای مجازی بیشتر محسوس می شود.

طهایی با توجه به لزوم شکوفا کردن استعدادهای استان البرز اشاره کرد و گفت: باید استعداهای استان را شناسایی کرد و بعد از شناسایی طرح های توسعه ای را که حاصل مطالعه آنها است به کار گرفت که برای این امر، ابتدا باید چارچوب ها و پتانسیل استان را شناسایی کرده و بعدا آنها را عملیاتی کنیم.

وی با توجه به نام گذاری سال مبنی بر همدلی و همزبانی دولت و ملت افزود: امیدواریم بتوانیم تنازع هایی که در فضای کاری بوده به تعامل تبدیل کنیم و همچنین با توجه به شکوفایی استعداد ها ی این استان، بتوانیم از این استعدادها استفاده بهینه را داشته باشیم.

استاندار استان البرز ضمن اینکه اطلاعاتی از  برنامه ها و اهداف استان البرز در دسترس نیست افزود: حتی آمارهای این استان را نداریم و این آمار و ارقام در بودجه استان تهران بوده و در حال حاضر اطلاعاتی را در دسترس نداریم.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت و آینده نگری برای پروژه های عمرانی  گفت: برای آینده نگری باید حداقل پیشینه 10سال و همچنین آمار به روز هر منطقه را داشته باشیم که در حال حاضر در حال شناسایی این استان هستیم، امیدواریم بتوانیم کاری از پیش ببریم.

انتهای پیام/ 313/22

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha