یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
شریفیان - کاشان

حوزه / مدیر مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی کاشان، با تاکید بر گسترش دوره های قرآنی در مدارس بیان داشت: قرآن نبايد در مدارس علمیه محجور بماند بلکه باید همه به آن اهتمام داشته باشند.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از کاشان، مدیر مدرسه علمیه دارالعلم اسلامی در آئین اختتامیه دوره های تربیت مربی قرآنی، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری  در خصوص قرآن، اظهارداشت: آينده اين ملت، انقلاب و جهان به قرآن وابسته است و استمرار انقلاب اسلامى به دليل رسوخ و نفوذ عميق قرآن در ميان جامعه است.

حجت الاسلام شریفیان با اشاره به نقش کسانی که قرآن را حفظ یا تلاوت می کنند تاکید کرد: اگر بخواهيد قرآن را رواج دهید، در مرحله اول بايستى قهرمانان قرآنى را احترام كنيد. چرا که آنان با قرآن مأنوس اند

وی در بخشی از سخنان خود به لزوم قرائت قرآن پرداخت و تاکید کرد : طلاب باید با کلام وحی مانوس باشند و  لازمه آن آموزش قرآن است.

حجت الاسلام شریفیان، با اشاره به برگزاری دوره های قرآنی در کاشان گفت: از چهار سال گذشته با كمك  مديريت حوزه علميه كاشان دوره هاي تخصصي قرآن هر هفته با حضور  اساتید کشوری برگزار می گردد.

وی با تاکید بر گسترش دوره های قرآنی در مدارس بیان داشت: قرآن نبايد در مدارس علمیه محجور بماند بلکه باید همه به آن اهتمام داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • 1363 IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    واقعا جمله زیبا وکاربردی می باشد : با اشاره به نقش کسانی که قرآن را حفظ یا تلاوت می کنند تاکید کرد: اگر بخواهيد قرآن را رواج دهید، در مرحله اول بايستى قهرمانان قرآنى را احترام كنيد. چرا که آنان با قرآن مأنوس اند
  • دوست IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲
    0 0
    دسندرکاران بپا خیزید نگزارید قران محجور بماند