دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
هسته ای

حوزه / مدرسه علمیه نرجس در بیانیه‌ای از تیم مذاکره کننده‌ای هسته‌ای خواست تا از خط قرمز های نظام عبور نکرده و دشمن را دست کم نگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مدرسه علمیه نرجس مشهد در بیانیه ای، با تاکید بر همدلی و همزبانی، از تیم مذاکره کننده خواست از خط قرمز های نظام عبور نکرده و دشمن خدعه گر را دست کم نگیرند.

در بخشی از این بیانیه آمده: ایران اسلامی امروز در شرایطی بسیار حساس قرار دارد، از یک طرف سناریوی مذاکرات زیر سایه تهدید، همچنین زیاده خواهی‌های روز افزون استعمارگران و از سویی دیگر هجمه‌های سبوعانه داعش  در منطقه، دقت و هوشیاری ملت سربلند و بصیر ایران را می‌طلبد.

ملتی که هیچ‌گاه نه با بهانه‌ تهدید و نه در شرایط تطمیع، تسلیم نشده و در کنار امامش ایستاد و سر بلند از میدان آزمون بیرون آمد. به فرموده رهبر آزاده‌مان چیزی که امام حسن مجتبی (ع) را شکست داد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود، آن چیزی که فتنه‌ خوارج را به وجود آورد، امیرالمؤمنین (ع) را آن جور تحت فشار قرار داد و قدرتمندترین آدم تاریخ را آن جور مظلوم کرد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود؛.

اینک امت اسلام باور دارد «إِنَّما ذلِكُمُ الشَّيطانُ يُخَوِّفُ أَولِياءَهُ فَلا تَخافوهُم ...» این فقط شیطان است که پیروان خود را (با سخنان و شایعات بی‌اساس) می‌ترساند؛ از آنها نترسید! (آل عمران /۱۷۵) پس استوار و مقاوم دوش به دوش هم در سایه ولایت مقام معظم رهبری، از هیچ‌یک از خدعه های دشمنان نهراسیده و بار دیگر حماسه‌ای جاوید خواهد آفرید.

بدین وسیله اساتید، طلاب و کارکنان مدرسه علمیه نرجس (ع) با همدلی و همزبانی با دولت از تیم مذاکره کننده می خواهد از خط قرمز های نظام عبور نکرده و دشمن خدعه گر را دست کم نگیرند، آن‌گونه که امام علی (ع) فرموده اند «لا تعقد عقدا تجوز فیه العلل» مبادا با دشمن قراردادی را امضا کنند که قابل تفسیر باشد و راه بهانه‌گیری و فریب در آن باز باشد. (نهج البلاغه/ نامه 53)

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha