یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری - خوزستان

حوزه/ امام خمینی(ره) با اقدامات و حرکت خویش، تحولی بزرگ و بی سابقه ای در جهان اسلام ایجاد کرد و همچنان این تحول در حال سرایت به اقصی نقاط جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، امروز در آیین معارفه مدیر مدرسه علمیه الغدیر اهواز، با بیان این که امام خمینی(ره) احیا گر اسلام ناب محمدی و ذخیره ای الهی برای شیعیان  بود، گفت: به راستی که امام خمینی(ره) با اقدامات و حرکت خویش، تحولی بزرگ و بی سابقه ای در جهان اسلام ایجاد کرد و همچنان این تحول در حال سرایت به اقصی نقاط جهان است.

وی با تأکید بر الگو سازی کارشناسان فرهنگی از سیره و منش امام امت، تصریح کرد: امروزه با توجه به فراگیر شدن ابزارهای رسانه ای، کار فرهنگی نیز آسان، اما سخت تر شده است؛ آسانی آن به جهت سهولت در انجام تبلیغ و دشواری آن نیز به دلیل فعالیت همه جانبه دشمن در این عرصه است.

امام جمعه موقت اهواز، با بیان این که امام خمینی(ره) راهی را آغاز کرد که انتهای آن به ظهور آقا امام زمان(عج) منتهی می شود، بیان داشت: پیامبر اعظم(ص) در کلامی گهر بار بیان می کنند که «يَخْرُجُ قَوْمٌ مِنْ قِبَلِ الْمَشْرِقِ، فَيُوَطِّئُونَ لِلْمَهْدِيِّ سُلْطَانَهُ» و این بدان معناست که «قومی از مشرق زمین برمی خیزند که زمینه را برای سلطه جهانی حضرت لی عصر آماده می کنند» و بنا به علل و ادله مستند این قوم همان ایرانی های مسلمان، شیعه و ولایتمدار هستند.

عضو خبرگان رهبری همچنین با تقدیر و تشکر از خدمات و تلاش های مدیریت حوزه علمیه خوزستان، گفت: امروز پیشرفت های حاصله در سراسر مدارس علمیه استان نتیجه تلاش های مدیریت حوزه خوزستان بوده و ما قدردان این خدمات ارزشمند هستیم.

تولیت مدرسه علمیه الغدیر در پایان با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام شعاعی مفرد، سرپرست سابق این مدرسه، خاطرنشان کرد: حجت الاسلام شعاعی مفرد یکی از نیروهای فعال حوزه خوزستان هستند که این جلسه نه به عنوان تودیع، بلکه در راستای تکریم و تقدیر از تلاش های این روحانی فعال صورت گرفته و إن شاءالله به عنوان مدیر اجرایی مدرسه مشغول به فعالیت خواهند شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha