چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
12

حوزه/ اندیشمند انگلیسی گفت: کتابخانه آیت الله العظمی مرعشی یک گنجینه با ارزش است به این دلیل که ایده‌ها و نظریات هزاران سال را می توان اینجا پیدا کرد.

هیو میسون رئیس دانشگاه پورتموث انگلستان در حاشیه بازدید اندیشمندان بریتانیایی و آمریکایی از کتابخانه آیت الله  العظمی مرعشی نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» گفت: من جاهای مختلفی در دنیا بوده‌ام و این برای اولین بار است که به ایران می‌آیم و از اینکه در ایران هستم بسیار خوشحالم و بسیار برای من لذت‌بخش بود.

وی ادامه داد: کتابخانه حضرت آیت الله مرعشی یک گنجینه با ارزش در شهر قم است به این دلیل که ایده‌ها و نظریات هزاران سال را در اینجا دارید و شما می‌توانید این غنا را در اینجا پیدا کنید.

این اندیشمند انگلیسی بیان کرد: این کتابخانه جایی است که می‌توانید تفکرات گذشتگان را آنجا پیدا کنید و به این دلیل است که بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: اگر قرار باشد صلحی در جهان ایجاد شود این من و شما و مردم جهان هستیم که باید آن را ایجاد کنیم بدون اینکه بپرسیم که این تفکر از کجا آمده است و این چیزی نیست که در روی کاغذ و در تفاهم نامه سیاسی به آن برسیم بلکه چیزی است که در ذهن ما وجود دارد و با همین گفتگو می‌توانیم به آن برسیم.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha