چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
فندرسکی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه گلستان، از برگزاری برنامه های مشاوره ویژه خانواده های متأهل طلاب و روحانیون خبر داد و گفت: در روزهای پایانی خرداد ماه کارگاه های تخصصی مشاوره ویژه خانواده ها با حضور استاد عباسی برگزار می شود.

حجت الاسلام میر فندرسکی، معاون تهذیب حوزه علمیه گلستان، در گفت و گو با گروه استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برپایی کرسی های آزاد اندیشی در مدارس علمیه استان گلستان در سال تحصیلی گذشته اظهار داشت: برپایی چنین کرسی هایی لازم است تا طلاب بتوانند در هر زمینه ای نظر و دیدگاه خود را مطرح کنند، در این زمینه اهمیت مدیریت این کرسی ها را نباید فراموش کرد.

وی از برگزاری برنامه های مشاوره ویژه خانواده های متأهل طلاب و روحانیون خبر داد و گفت: در روزهای پایانی خرداد ماه کارگاه های تخصصی مشاوره ویژه خانواده ها با حضور استاد عباسی برگزار می شود.

حجت الاسلام میرفندرسکی با اشاره به اهمیت برپایی کارگاه های مشاوره و تأکید بر برپایی چنین برنامه هایی تصریح کرد: تعامل و هماهنگی هایی با بهزیستی جهت برپایی کلاس های مشاوره انجام شده است.

وی به اهمیت توجه به برنامه های تهذیبی در مدارس علمیه اشاره کرد و افزود: باید توجه داشت که کادر مدرسه علمیه و اساتید در توجه به مسائل اخلاقی تأثیر بسزایی در تهذیب و الگوبرداری اخلاقی طلاب دارد.

معاون تهذیب حوزه علمیه گلستان در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس های اخلاق و حضور اساتید اخلاق که طلاب بتوانند به صورت مداوم با آن ها در ارتباط باشند، تأثیر بسزایی در ارتقاء سطح معنوی طلاب خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha