دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
منزل شهید محمد علی روحانی

حوزه/ مدیر و مسئولان حوزه علمیه استان گلستان، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، با خانواده دو شهید شاخص روحانی در گرگان دیدار و با آرمان‌های شهدای انقلاب تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» گلستان، حجت الاسلام والمسلمین ملکی، صبح امروز به همراه معاونان حوزه علمیه استان گلستان با حضور در منزل شهید محمدعلی روحانی فر ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع)، گفت: همه جوانب زندگی امروز ما از جمله امنیت، اقتدار، آسایش و ولایت مدیون مجاهدت های هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام است.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان افزود: افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و جانبازان است و همواره در جهت خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر به آنان تلاش می کنیم.

وی همچنین درمنزل پدر شهید سید حسین حسینی اتراچالی با تاکید بر این که  شهداء به دنبال مادیات و پست و مقام نبودند و همه این ها را کنار زدند تا به قرب الهی نائل شوند، ابراز داشت: صبر و تحمل خانواده شهدا و توکل آنان، در پیشگاه خداوند اجری عظیم خواهد داشت.

بر پایه این گزارش، در پایان، از خانواده های شهداء با اهداء تندیس قدیمی‌ترین سنگ مضجع مطهر امام رضا (ع)، به پاس رشادت های خالصانه آنان در دفاع از میهن اسلامی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha