یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت الاسلام محمد فیاضی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد از برگزاری کارگاه آموزش پژوهش محور، ویژه اساتید و معاونین پژوهشی مدارس علمیه این استان، در مشهد مقدس داد.

 حجت الاسلام محمد فیاضی در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در یزد با اشاره به برگزاری کارگاه آموزش پژوهش محور، ویژه اساتید و معاونین پژوهشی مدارس علمیه این استان، در جوار بارگاه ملکوتی رضوی، گفت: این دوره از 19 خردادماه، با حضور 25 استاد و معاون پژوهشی مدارس علمیه استان یزد، در مدرسه عالی نواب مشهد مقدس آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به این که آیین افتتاحیه این کارگاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عماد، معاون پژوهش حوزه های علمیه، عصر امروز برگزار می شود، گفت: در این دوره 4 روزه، شرکت کنندگان با شیوه های نوین ارائه دروس و پژوهش مرتبط با هر درس آشنا خواهند شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد به نحوه انتخاب اساتید شرکت کننده در این دوره آموزشی اشاره کرد و ادامه داد: از هر مدرسه دو نفر طبق معیارهای آموزشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه انتخاب شده اند که می بایست روزانه 8 ساعت و در مجموع 30 ساعت در کلاس ها شرکت کنند.

وی، در پایان، اساتید این دوره را حجج الاسلام والمسلمین زینتی و رفیعی اعلام کرد و گفت: آشنا سازی اساتید با جایگاه بسیار مهم پژوهش و فرایند اجرای برخی از دروس در سال آینده به صورت پژوهشی و کارگاهی و یا به به عبارت دیگر کاربردی نمودن دروس، از اهداف برگزی این دوره می باشد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha