سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
کد خبر: 351454
۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹
مبلغان

حوزه/ در راستای تبیین برنامه های ماه مبارک رمضان و ایام تابستان، معاونین تبلیغ حوزه علیمه استان کرمانشاه گردهم آمدند.

حجت الاسلام  مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در کرمانشاه اظهار داشت :به منظور تبیین و بررسی برنامه های تبلیغی مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان و فصل تابستان معاونین تبلیغ حوزه استان در محل مرکز مدیریت حوزه استان کرمانشاه گرد هم آمدند و به تبادل نظر پرداختند.

وی گفت : در این جلسه ابتدا کلیه معاونین تبلیغ حوزه شهرستانها به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه خود پرداخته و کارهای انجام  شده و مشکلات موجود را مطرح نمودند.

معاون تهذیب حوزه کرمانشاه در ادامه  با اشاره به برنامه های مبلغین مستقر در روستاهای سطح استان عنوان کرد : بیان مسائل و احکام شرعی، پاسخ به سوالات مردم در این زمینه و همچنین استفاده از آیات قرآن و تفسیر آن و تشکیل محافل انس با قرآن از اهم برنامه های مورد نظر برای این ایام است.

وی گفت: حضور فیزیکی مبلغان و روحانیون در روستاها و مناطق دور افتاده بسیار مهم است و تبلیغ چهره به چهره در این زمینه مهم و کارگزارتر است .

معاون تهذیب حوزه کرمانشاه بر اجرای برنامه های تبلیغی در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت : اجرای این برنامه ها در این ماه مبارک و سرشار از معنویت، سبب ایجاد فضای معنوی در منطقه می گردد.

وی در پایان خاطرنشان کرد : برگزاری کلاس های قرآنی ، مسائل اعتقادی و رفع شبهات ایجاد شده توسط فرقه های دیگر و همچنین شناسایی آنها و تهیه جواب متناسب برای شبهه های مطرح شده از دیگر وظایف مبلغین است .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha