دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
حجت‌الاسلام بهرام بسیج خوزستان

حوزه/ آمریکا هر روز با نقض تعهدات قبلی خود خواسته های جدیدی همراه با زیاده خواهی را در مذاکرات هسته ای مطرح می کند و این مسئله نشان دهنده نیرنگ و دو رویی غرب است

حجت الاسلام علی کاظم بهرام، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «همدلی و هم زبانی دولت و ملت»، اظهار داشت: سال 94 به سبب وجود ناآرامی های پدید آمده در منطقه، سال پر چالشی است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خوزستان،  با اشاره به جنایات داعش در سوریه، عراق و جنگ نظام سلطه در یمن، افزود: آل سعود در یمن دچار بحران مشروعیت شده و آینده ای خطرناک را می توان برای آن پیش بینی کرد.

وی با بیان این که تقسیم تحریم ها بین کنگره و رئیس جمهور آمریکا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل نشانه عوام فریبی غرب است، اظهار داشت: 1+5 باید مشکلاتشان را در درون حل کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون خوزستان با تاکید بر این که نظام سلطه در قالب گروه 1+5 و مذاکرات در صدد زیاده خواهی و تحمل خواسته های نامشروع خود بر ملت انقلابی ایران است، تصریح کرد:غرب باید بداند که زیاده خواهی آنان، ملت ایران را از پای در نخواهد آورد.

وی با تاکید بر این که تیم مذاکره کننده هسته ای باید در مسیر احقاق حق ملت ایران تمام تلاش خود را بکار ببندد، گفت: آمریکا هر روز با نقض تعهدات قبلی خود خواسته ای جدیدی همراه با زیاده خواهی را در مذاکرات مطرح می کند و این مسئله نشان دهنده نیرنگ و دو رویی غرب است.

حجت الاسلام بهرام، در پایان با اشاره به ضرورت تلاش همگانی برای تحقق شعار سال، تاکید کرد: تنها راه برون رفت از چالش ها، همدلی و هم زبانی دولت و ملت در کنار نقد سازنده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha