یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کلاس بانوان

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان ازتشکیل کارگروه تبلیغ در شهرستان الیگودرز و اعزام 400 مبلغه در ایام ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف این استان خبر داد .

خانم مهین بیرانوند، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه کارگروه تبلیغ بصورت دوره ای و سالانه در یکی از مدارس استان برگزار می شود گفت: کارگروه تبلیغ با هدف تدوین و گردآوری برنامه های تبلیغی برای اعزام مبلغان و دانش آموختگان مدارس علمیه به نقاط مختلف برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه این کارگروه با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان و مسئولان حوزوی برگزار می شود افزود :با برنامه ریزی  در این نشست مبلغان با برنامه ها و سر فصل های تبلیغی خود آشنا می شوند .

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان بیان داشت: با توجه به جنگ نرم دشمنان وجود مبلغان خصوصا برای تبلیغ دینی در بین بانوان امری ضروری است و باید مبلغان در این زمینه با بیان شیوا و تسلط بر بیان مسائل دینی و فرهنگی در جامعه به امر تبلیغ بپردازند.

خانم بیرانوند با اشاره به اینکه هم اکنون ۴۰۰مبلغ بانو در مناسبت های مختلف از جمله ماه مبارک رمضان با حضور در نقاط شهری و روستایی و همچنین حضور در نهادهای دولتی به تبلیغ مشغولند گفت: این مبلغان از فارغ التحصیلان مدارس علمیه خرم آباد ،دورود،بروجرد و الیگودرز هستند.

وی تصریح کرد: با برگزاری این کارگروه ها فارغ التحصیلان و مبلغان مدارس علمیه علاوه بر حفظ ارتباط تبلیغی خود در حوزه ،می توانند در سر فصلهای تدوین شده هدف تبلیغی خود را در جامعه پیاده کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha