پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 351508
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
مبلغی

کارگاه دانش افزایی فراگیری فنون مصاحبه ورودی حوزه های علمیه لرستان با حضور ۴۰ استاد برگزار شد .

مدیر حوزه  علمیه استان لرستان در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت: در این کارگاه یک روزه افرادی که مصاحبه  افراد جدیدالورود حوزه را انجام می دهند اصول و راهکارهای مصاحبه را زیر نظر ۳نفر از اساتید مبرز کشوری فرا گرفتند .

حجت الاسلام محمد رضا مبلغی افزود: کارگاه دانش افزایی مصاحبه با هدف یکسان سازی و هماهنگی روش های مصاحبه داوطلبان ورود به حوزه های علمیه بر گزار شد .

وی با اشاره به اینکه امسال ۳۰۰ نفر جذب حوزه علمیه استان لرستان می شوند اظهار داشت: علاوه بر مصاحبه دقیق و علمی، داوطلبان پس از گذراندن دوره های اختبار و تثبیت و تحقیقات محلی و میدانی در صورت موفقیت از این مراحل جذب مدارس علمیه استان  شده و بعنوان طلبه فعالیت تحصیلی خود را آغاز می کنند .

مدیر حوزه  لرستان با اشاره به ارتقا کمی و کیفی اموزش در مدارس این استان خاطر نشان کرد :امسال هم با دقت بیشتر تلاش می شود افراد توانمند و شایسته جذب حوزه علمیه شوند .

وی، در پایان  از تلاش و پیگیری حوزه علمیه استان لرستان برای راه اندازی دوره های تخصصی در مدارس علمیه دورود ،ازنا و الیگودرز خبر داد و تصریح کرد: هم چنین  در حال پیگیری اخذ مجوز سطح ۲حوزوی برای این مدارس هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha