سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
مساجد

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان گفت: باید با عزم جدی از ظرفیت عظیم مساجد در راستانی غنی سازی اوقات فراغت نسل نوجوانان و جوان جامعه استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی امروز در نشست هماهنگی غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اظهار داشت : امروز با توجه به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب مساجد  بعنوان مکانی برای توسعه فعالیت های دینی و فرهنگی در جامعه به شمار می روند؛ لذا در این راستا باید تمام متولیان دینی و فرهنگی عزم خود را جزم کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز ارتقای فرهنگ دینی و اجتماعی از ضرورت های انکار ناپذیر به شمار می رود افزود: باید با تربیت نسلی جوان پویا و متعهد در جهت حفظ اسلام و انقلاب گام برداشته شود.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان لرستان خاطر نشان کرد : باید با ایجاد فضای خلاق و صمیمانه در رشته های مختلف کانون های فرهنگی هنری مساجد نوجوانان و جونان را بیشتر به سمت مساجد سوق داد.

 حجت الاسلام موسوی،با اشاره به اینکه یکی از کارکردهای مساجد و کانونهای فرهنگی هنری  توانمند سازی نوجوانان و جوانان در زمینه های متعدد است بیان داشت : خروجی این کانونها برای افراد باید به گونه ای باشد که  با افزایش اعضا درکانونهای فرهنگی هنری مساجد روبرو شویم.

 وی گفت: طرح اوقات فراغت کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان 21 خرداد ماه سال جاری در استان آغاز خواهدشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha