جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
رحمانی فضلی

وزیر کشور با تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: این مهم مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و ما نباید چشمانمان به بیرون از کشور باشد و لازم است که از منابع داخلی استفاده بهینه و مطلوب کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از بجنورد، عبدالرضا رحمانی فضلی، امروز در همایش مبلغان خراسان شمالی که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره  به اقتصاد مقاومتی مورد مطالبه رهبری  گفت: نباید چشمانمان به بیرون باشد و لازم است که از منابع داخلی استفاده بهینه و مطلوب کنیم.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت نیست و باید این مفهوم از سوی رسانه‌ها و مسئولان به شایستگی مطرح شود.

وزیر کشور، در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: در این زمینه تابع دستورات نظام اسلامی و رهبری بوده و اگر می‌خواهیم از طریق مذاکرات مسائل را برطرف کنیم باید آن را انجام دهیم اما طبیعتا باید اصول این مذاکرات را رعایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه طبعا عده‌ای مثل عربستان، برخی کشورهای همسایه و صهیونیست‌ها با مذاکرات مخالف هستند و هر روز علیه ما کارشکنی می‌کنند، تصریح کرد: معاندان خارجی زاویه‌دار با نظام اسلامی و حتی برخی داخلی‌ها چشم امیدشان به آمریکا است و در جبهه معاندان قرار دارند و نباید در مبارزه با آنها هیچ گونه شکی کرد.

رحمانی فضلی یادآورشد:: اگر گزینه‌هایی را که عنوان می‌کنند، روی میز است و سال‌ها آن را مطرح می‌کنند، اجرا نمی‌کنند برای این است که این مسئله برای آنها هزینه خواهد داشت و از ملت همیشه در صحنه واهمه دارند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha