سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
شیخ سلمان

حوزه / حرکت انقلابی مردم و پیگیری مطالبات به حق و مشروع مردم متوقف نخواهد شد و همچنان به راه خود ادامه خواهد داد و این حکم، هیچ تغییری در عزم و اراده مردم بحرین ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری "حوزه«حوزه»، جمعیت ملی اسلامی الوفاق بحرین در واکنش به حکم ظالمانه علیه حجت الاسلام شیخ علی سلمان روحانی سرشناس بحرینی واکنش نشان داد و با محکومیت شدید نسبت به این حکم، آن را باطل و بی اساس خواند.

این حکم، باطل و بی اساس است

جمعیت الوفاق بحرین در پایگاه رسمی خود اعلام کرد: دادگاه نظام بحرین روز سه شنبه در یک محاکمه سیاسی تاریخی، آقای شیخ علی سلمان رئیس بزرگترین جریان سیاسی را به دلیل اینکه خواهان مردمسالاری و رفع استبداد بوده، به چهار سال زندان محکوم کرد! این حکم از نظر جمعیت ملی اسلامی الوفاق محکوم و باطل است و هیچ گونه اساس قانونی یا اعتبار قضایی ندارد به ویژه آنکه در تعارض با گزارش رسمی کمیته الدفاع که از وکلای نخبه تشکیل شده بود قرار دارد و هیچ اعتنایی به اظهارات نهادهای بین المللی به ویژه سازمان ملل متحد درباره این محاکمه نداشته است.

محکومیت شیخ سلمان به معنای محاکمه مردم است

جمعیت الوفاق تصریح کرد: محکومیت شیخ علی سلمان به معنای محاکمه خواسته های مردم بحرین است و این حکم به معنای محاکمه وحدت ملی و محاکمه روش مسالمت آمیز و اعتدالی است.

این تشکل سیاسی بحرین افزود: این حکم، باطل بودنِ صدها حکم ظالمانه را که پیش از این در حق شهروندان صادر شده تقویت می کند.

حرکت انقلابی مردم متوقف نخواهد شد

الوفاق خاطر نشان کرد: حرکت انقلابی مردم و پیگیری مطالبات به حق و مشروع مردم متوقف نخواهد شد و همچنان به راه خود ادامه خواهد داد و این حکم، هیچ تغییری در عزم و اراده مردم بحرین ایجاد نخواهد کرد.

الوفاق ادامه داد: مردم بحرین نه تنها به خانه هایشان بازنخواهند گشت که به هیچ وجه از خواسته های مشروع خود کوتاه نخواهند آمد.

عمر جدیدی به بحران بحرین داده شد!

این تشکل سیاسی بحرین تصریح کرد: این حکم نشان می دهد که رژیم آل خلیفه نمی خواهد بحران کشور فرونشانده شود و تعداد سالهای این حکم، عمر جدیدی به بحران بحرین خواهد داد و همگان بدانند که مردم بحرین هیچ راهی جز ادامه حرکت انقلابی خود ندارند و این حرکت توقف پذیر نیست و مردم بحرین از این پس، با جدیت بیشتر به مسیر خود ادامه خواهند داد.

پیام روشن این حکم به مردم منطقه و جهان

الوفاق با بیان اینکه این حکم، پیام روشنی برای همگان دارد ابراز داشت: این حکم، پیام روشنی نه فقط برای معارضان و مردم بحرین که برای جامعه بین الملل و سازنهای حقوقی و حتی برای برخی از سازمانها و مردم امت عربی و اسلامی که مطالبات مشروع مردم بحرین را می شناسند دارد و این حکم، حقیقت ماجرا در بحرین را  بسیاری از افراد و سازمانها در بحرین، منطقه و جهان روشن می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha