شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام مهدوی امین

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، تلاش برای تحقق شعار سال را از وظایف روحانیون برشمرد و گفت: مبلغین می توانند در زمینه مذاکرات هسته ای، به تبیین دیدگاه های مقام معظم رهبری بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام مهدوی امین، پیش از ظهر امروز در هماش "طلایه داران تبلیغ"، که در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان برگزار شد با اشاره به این که ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تبیین معارف دینی و سبک زندگی اسلامی در جامعه است، گفت: مبلغان باید در منابر اهتمام ویژه ای به مباحث اعتقادی و اخلاقی داشته باشند.

وی با تاکید بر این که امروز باید مبلغان مسایلی که جهان اسلام و کشور با آنها دست به گریبان است را برای مردم تبیین کنند، ابراز داشت: بصیرت افزایی و معرفی چهره واقعی دشمنان اسلام و انقلاب از دیگر ماموریت های روحانیون می باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره به این که مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که "مبلغان و روحانیون باید مسایل روز جامعه را تبیین کنند"، تصریح کرد: روحانیت باید با استناد به آیات و روایات و تطبیق مسایل روز، مردم را با نقشه های شوم دشمنان که هدفی جز ضربه زدن به اسلام و انقلاب ندارند، آشنا کنند.

حجت الاسلام مهدوی امین با بیان این که اساس حکومت اسلامی بر مبارزه با ظلم و جور و دفاع از مظلوم است، افزود:مبلغان باید جنایات مستکبران را در جهان اسلام بازگو کنند تا مردم نسبت به اوضاع مسلمانان و کشورهای اسلامی احساس مسولیت کنند.

وی تلاش برای تحقق شعار سال را از دیگر وظایف روحانیون برشمرد و گفت: مبلغین می توانند در زمینه مذاکرات هسته ای به تبیین دیدگاه های مقام معظم رهبری بپردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان لرستان در پایان تصریح کرد: مبلغان سر فصل های تبلیغی خود را در ابعاد اجتماعی  و فرهنگی تنظیم کنند، چرا که این مسئله موجب بالا رفتن سطح اگاهی جامعه می شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha