شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
کد خبر: 352074
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
حوزه نت

حوزه/ پایگاه «حوزه نت» به عنوان نخستین پایگاه اطلاع رسانی شیعی با طرح و قالب جدیدعرضه شد.

مدیرگروه فرهنگ دینی و تبلیغ مرکز نور درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، اظهارداشت: در حال حاضر این پایگاه بیش از ۱۲۵۰۰۰۰ بازدید در ماه دارد که ۱۵% کاربران آن برای بازدید از ابزارهای هوشمند اندرویدی، استفاده می کنند که این ابزارها در انواع ابعاد کوچک و بزرگ تولید می شوند.

حجت الاسلام ابوالقاسم احمدی نژاد ادامه داد: به جهت تسهیل استفاده از این پایگاه، قابلیت واکنش گرایی به آن اضافه شده است که این امکان بی نظیر، باعث تعامل بهتر کاربر با سایت می گردد.

وی افزود: پایگاه حوزه وبگاهی است که از سال ۱۳۷۷ در جهت تبليغ، ترويج و اطلاع رسانی نسبت به معارف دینی و موضوعات فرهنگی و ملی، با هدف اطلاع رسانی در زمينه معارف اسلام ناب محمدی صلی الله عليه و آله و اشاعه اندیشه های پاک اهل بیت علیهم السلام، در شبکه جهانی اينترنت، فعاليت خود را آغاز کرده است.

وی بیان داشت: حوزه نت دارای بخش هایی از جمله؛ کلام جاودان، گنجینه معارف، دانشنامه، پرسش و پاسخ، احادیث، علماء و بزرگان، کتابخانه، مجلات و ...می باشد.

حجت الاسلام احمدی نژاد ادامه داد: پايگاه حوزه در سال ۱۳۸۸ به جهت پورتال جامع مذهبي و دسته بندی موضوعی مناسب برای مخاطبان، به عنوان مقام اول بهترين پايگاه مبلغ و مروج اسلام و معارف اسلامي شناخته شد و موفق به دريافت لوح افتخار و تندیس طلایی سومین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال گرديد.

علاقه مندان می توانند نسخه جدید پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت را از طریق نشانی www.hawzah.net در دسترس داشته باشند.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha