جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تشییع شهدای غواص

حوزه/ شکوه مثال زدنی وماندگار تشییع جنازه شهدای غواص به جهت مجسم نمودن آمیختگی احساسات پاک دینی وانقلابی مردم آگاه به زمان ،حال وهوای دیگری داشت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، در بیانیه بسیج  اساتید ونخبگان حوزه علمیه قم در باره  پیام های تشییع با شکوه شهدای غواص آمده است:  سلام وصلوات خداوند بر شهداء سرفراز ایران اسلامی که جوانمردانه 8سال با تمام وجود در برابر تجاوزات دشمنان ایستادگی کردند وسلام بر ملت بزرگ و وفادار ایران اسلامی که پیام این فرشتگان به حق پیوسته را به خوبی فراگرفته اند وبا حضور به موقع در صحنه به همه دنیا اعلام کرده اند که از ادامه راه شهیدان خسته نشده وجانانه از آرمانهای مقدس خود دفاع خواهند کرد. اگر چه ملت قدرشناس ایران اسلامی همواره در استقبال و بدرقه شهدای دفاع مقدس در میدان حاضر می شوند؛اما شکوه مثال زدنی وماندگار تشییع جنازه شهدای غواص  به جهت مجسم نمودن آمیختگی احساسات پاک دینی  وانقلابی  مردم آگاه به زمان ،حال وهوای دیگری داشت.

در ادامه یاد آورشده است: حضور میلیونی وحماسی مردم با شعار نوشته های مختلف ،بیانگر این واقعیت بود که این تشییع حاوی پیامی متفاوت با دیگر تشییع جنازه ها به دوست ودشمن بود. دست نوشته هایی در موضوع" لزوم ایستادگی مذاکره کنندگان هسته ای در مقابل زیاده خواهی های شیطان بزرگ" و"زیر بار ظلم نرفتن ونهراسیدن از شانتاژهای آنان "ونیز" دلواپسی نسبت به نتیجه مذاکرات وآمادگی برای نثار جان جهت حفظ  دستاوردهای انقلاب اسلامی" ،بیش از هرچیز خودنمایی می کرد.

حضور به یادماندنی مردم واظهار تشکر مقام معظم رهبری مد ظله العالی از آنان ،تاییدی براین نکته است که شعارهای مطرح شده در این مراسم با شکوه درخواستی فراجناحی وملی توسط آحاد ملت غیرتمند ودلواپس ایران اسلامی بوده وجناحی تلقی کردن این نگرانی جمعی ،انکار واقعیات ملموس می باشد.

این بیانیه در پایان تصریح دارد: مردم با بصیرت وآگاه به زمان ما با این تشییع با شکوه به مذاکره کنندگان هسته ای این پیام را دادند که تنها زمانی ازآنها با عظمت یاد می کنند که مانند شهداء سرافرازکه حتی با دستهای بسته هم تسلیم زورگویی دشمن  نشدند، آنان نیز پرچم شهدای سرافراز را به شایستگی بلند کرده وهمچنان در مقابل زورگوئی های استکبار جهانی ایستادگی کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha