پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
کد خبر: 355927
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳
تشییع شهدا

حوزه/ شهیدان بایمانی نژاد و تنگسیری، دو شهید غواص اهوازی هستند که پس از گذشت ۲۹ سال فردا شب به آغوش گرم خانواده خویش باز خواهند گشت.

حجت الاسلام یوسف ناصری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تشییع دو شهید شناسایی شده از کاروان شهدای غواص، ابراز داشت: شهید حسینعلی بایمانی نژاد و شهید منوچهر تنگسیری، دو شهید غواص والا مقام شناسایی شده، از شهدای کوی فاطمیه(س) منطقه یوسفی هستند که قرار است برنامه‌ای با حضور پیکر این دو گل پرپر شده در مسجد فاطمه الزهراء(س) برگزار شود.

این فعال حوزوی خوزستان افزود: خدا را شاکریم که در این سال‌ها، حضور شهداء در شهرها و روستاها، جزئی از زندگی ما شده و پیکر پاک این عزیزان گاه به گاه به شهرهای ما می‌آیند و طراوت و معنویت خاصی را به ما ارزانی می‌کنند.

در ادامه ابراهیم کیانی، از فعالین فرهنگی منطقه کوی فاطمی(س)، به تشریح مراسم تشییع این دو شهید گرانقدر پرداخت و گفت: شهید بایمانی نژاد از نیروهای مسجد حجازی و شهید تنگسیری از نیروهای مسجد فاطمه الزهرا(س) کوی فاطمیه اهواز هستند؛ از این رو بر آن شدیم تا برنامه مشترکی از سوی فعالان این دو مسجد برگزار کنیم.

کیانی ادامه داد: برنامه «تشییع شبانه شهدای محله» دوشنبه ۱۸ مرداد ماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد حجازی آغاز شده و مردم همراه با شهداء به مسجد فاطمه الزهرا(س) رفته و در کنار پیکر مطهر این شهیدان والامقام مناجات خوانی و راز و نیاز می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این دو شهید که پس از 29 سال به آغوش خانواده خود باز می‌گردند، آمده‌اند تا به نسل جوان جامعه اعلام کنند که جنگ همچنان ادامه داشته و دشمن نیز هنوز همان دشمنی است که دیروز با اصلحه گرم به نبرد ما آمده و امروز با صلاح ماهواره و ابزارهای مجازی مقابل شما صف آرایی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha