شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 352201
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
حجت الاسلام مهدی تقوایی - معاون آموزش حوزه علمیه ایلام

حوزه/ در راستای کاهش شبهات و مبارزه با ناتوی فرهنگی ، طلاب استان ایلام در حلقات صالحین حضور یافته و به سئوالات و شبهات جوانان پاسخ می دهند .

حجت الاسلام مهدی تقوایی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در ایلام با اشاره به برنامه های حوزه ایلام در ایام تابستان، اظهارداشت:  برگزاری دوره ارتقایی از جمله این برنامه ها است که با حضور طلاب برگزار می گردد.

حجت الاسلام تقوایی ، دوره اختبار و تثبیت را از دیگر برنامه ها عنوان و افزود: برای قریب به 130نفر از قبول شده گان ورودی حوزه علمیه استان این برنامه  اجرا و برنامه های آموزشی چون آشنایی با فرق، ادیان و ولایت فقیه  به عنوان برنامه جانبی برگزار می گردد.

وی افزود: در این دوره ها از اساتید برجسته استان و کشوری استفاده خواهد شد .

معاون آموزش حوزه ایلام، با تاکید برای اینکه باید طلاب را بیشتر با نیاز های استان آشنا کنیم، بیان داشت: امروز طلاب باید در زمینه پاسخگویی به شبهات وارد میدان شوند، لذا آموزش آنها دراین زمینه از ضروریات است

وی خاطرنشان ساخت : درکنار برنامه ها و هجمه های بی وقفه دشمنان  برای جوانان، حوزه های علمیه هم باید به نوبه خود جوانان را در برابر هجمه های دشمنان بیمه کنند و پل محکمی بین طلاب و جوانان ایجاد نمایند، لذا ماه رمضان فرصتی مناسب برای این امر است که ما طلاب را در قالب حلقات صالحین برای این مهم ساماندهی کرده ایم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha