یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
محمد رجایی نماینده گناباد

حوزه/ نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، گفت: فراکسیون اقتصاد مقاومتی مجلس قوانین مزاحم و دست وپا گیر این مهم را شناسایی می کند و سعی خواهد کرد، آنها را اصلاح نماید.

رئیس فراکسیون اقتصاد مقاومتی، در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری«حوزه»، در گناباد، گفت : هدف از این فراکسیون شناسایی قوانین مزاحم و کمک به بهبود فضای کسب و کار می باشد

حجت الاسلام والمسلمین محمد رجایی افزود : در کشور ما متاسفانه برای دریافت مجوز  باید چندین ماه دوندگی نمود در صورتی که در کشورهای اروپایی دریافت مجوز دو روز به طول می انجامد .

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : فراکسیون اقتصاد مقاومتی قوانین مزاحم و دست وپا گیر را شناسایی و سعی خواهد کرد این قوانین را از طریق مجلس اصلاح نماید.

وی ادامه داد : فراکسیون اقتصاد مقاومتی با دولت نیز جلساتی برگزار خواهد کرد تا مشکلات آنها را نیز بشنود و با همکاری یکدیگر راهکارهایی جهت رفع آنها آماده کند، ما به عنوان نمایندگان مردم به برخی از سیاستگذاری ها انتقاد داریم و در این جلسات آنها را به دولت منتقل خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رجایی در پایان خاطرنشان کرد : این فراکسیون تازه شکل گرفته است و در حال حاضر هرهفته یک جلسه برگزار می کنیم و دستورکار فعلی جلسات نیز سیاستگذاری جهت اجرای برنامه ششم توسعه کشور در راستای اقتصاد مقاومتی می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha