پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
رحیمیان

حوزه/ تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: خوشبختانه هر ساله شاهد رشد علایق و اشتیاق عمومی برای حضور در این مسجد شریف هستیم به نحوی که در سال گذشته 20میلیون زائر به مسجد جمکران وارد شدند.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت یادمان 17 رمضان، سالروز امر حضرت ولی عصر(عج) نسبت به ساخت مسجد مقدس جمکران در قم، جمعی از مدیران و خادمان مسجد مقدس جمکران پیش از ظهر امروز به دیدار آیت الله العظمی مکارم شیرازی رفتند.

در ابتدای این دیدار که در مدرسه امام سجاد(ع) برگزار شد، حجت الاسلام المسلمین رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران به ذکر خصوصیات این مکان مقدس اشاره کرد.

وی گفت: باعث خرسندی است که در سالروز تاسیس این مسجد مقدس خداوند قسمت ما کرد تا در خدمت یکی از نایبان و سربازان صالح حضرت باشیم که در جبهه علمی، فقهی، تفسیری، فرهنگی، اجتماعی و ... خدمات ماندگاری را به جهان تشیع و فرهنگ اهل بیت(ع) کرده است.

تولیت مسجد مقدس جمکران بیان کرد: خوشبختانه هر ساله شاهد رشد علایق و اشتیاق عمومی برای حضور در این مسجد شریف هستیم به نحوی که در سال 93 افزون بر 20میلیون نفر به مسجد وارد شدند و میلیون ها نفر نیز نماز امام زمان(عج) را قرائت کردند و معنی آن این است که در هر سال میلیاردها بار ایاک نعبد و ایاک نستعین در این جایگاه  بیان می شود.

گفتنی است در ادامه آیت الله العظمی مکارم شیرازی به ذکر اهمیت و جایگاه این مسجد پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha