دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام خاکباز

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از برگزاری مراسم لیالی قدر در امامزاده ها و بقاع متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی خاکباز در گفتگو با خبرنگار«حوزه»، در خرم آباد با اشاره به این که مردم مومن و روزه دار می توانند در اکثر امامزاده های استان لرستان مراسم احیای لیالی قدر را برگزار کنند، گفت: برنامه ریزی های لازم در راستای برگزاری مطلوب مراسم لیالی قدر صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون طرح "ضیافت" در اغلب امامزاده های استان در حال اجراست، افزود: در قالب این طرح، محافل انس با قران با حضور گسترده مردم اجرا و هر روز یک جز از قرآن کریم در بقاع متبرکه تلاوت می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان همچنین با اشاره به برگزاری طرح "نشاط معنوی" ویژه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، ابراز داشت: طرح نشاط معنوی، پس از ماه مبارک رمضان، با همکاری روحانیون و مبلغان در ۱۰بقعه متبرکه شاخص استان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام خاکباز با اشاره به این که در طرح نشاط معنوی تلاش می شود فرهنگ دینی و سبک زندگی اسلامی - ایرانی برای نوجوانان و جوانان تبیین شود، یادآور شد: در این طرح با برپایی خیمه های معرفت در زمینه های گوناگون، از روحانیون و مبلغان در اجرای برنامه های دینی و فرهنگی و پاسخگویی به سئوالات و شبهات استفاده خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان خاطر نشان کرد: برای اجرای مطلوب طرح نشاط معنوی، در هر بقعه متبرکه استان  ۳ مبلغ روحانی مستقر خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha