یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله نعیم آبادی

حوزه / امام جمعه بندرعباس با تاکید تولید فیلم های دینی، گفت: ما از قهرمان های بی بدیل و حقیقی ارزشمندی برخورداریم که برای نجات بشریت باید قدر آن ها را دانسته و آنان را به جهانیان معرفی نماییم .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از بندرعباس، آیت الله نعیم آبادی، در دیدار با عوامل فیلم رستاخیز،  با اشاره به اینکه  امام حسین (ع) چراغ هدایت و کشتى نجات است خاطر نشان کرد: همانطور که امام حسین(ع) کشتی نجات بشریت است باید از این ظرفیت به نحو احسن برای تبلیغ دین و شعائر عاشورا بهره برد.

وی، با بیان اینکه آثار ارزشمند به هنر آبرو و معنا می دهد و هنرمندان متعهد فخر ما هستند خاطرنشان کرد: اثر هنری ماندگار خواهد بود که در مسیر نیازهای جامعه و عشق جامعه حرکت کند و این لازمه شناخت از جامعه ست و هنرمندی که نگاه ژرف تری داشته باشد هنرش والاتر است.

امام جمعه بندرعباس، با بیان اینکه وجود ائمه اطهار(ع)  از بزرگ ترین ذخایر ما هستند، بیان داشت: غنی ترین ذخایر ما معنویات ما هستند  و از این ذخایر بزرگ می توانیم برای هویت و کرامت خودمان بهره ببریم.

وی ادامه داد: این در حالی ست که بسیاری از جوامع همچون امام حسین (ع) را ندارند اما ما داریم.

این استاد حوزه،  اظهار داشت: بسیاری از فیلم های ساخته شده  در دنیا بر اساس قهرمان های خیالی شکل می گیرد  و نویسنده برای داستان خودش سرگذشت قهرمان تخیلی را در ذهن خود می پرورد، ترسیم می کند و آن را به تصویر می کشد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با بیان اینکه امام حسین(ع) متعلق به تمام بشریت است و بشریت بیشترین نیاز به ذخایر ما را دارد، تصریح کرد: ما از قهرمان های بی بدیل و حقیقی ارزشمندی برخورداریم که برای نجات بشریت باید قدر آن ها را بیشتر دانست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اینکه رهبرانقلاب زیر و بم هنر و نقش بی بدیل هنر را می داند، خاطر نشان کرد: الحمدالله به برکت انقلاب اسلامی و وجود رهبری فرزانه انقلاب سینمای ما و مجموعه هنر ما در فضای قشنگی قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha