یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله نعیم آبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در هرمزگان با محکوم کردن جنایات اسرائیل و حامیان آن خاطرنشان ساخت: روز جهانی قدس روز حمایت از فلسطین و سرزمینی است که مورد بی حرمتی و ظلم قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از هرمزگان،آیت الله نعیم آبادی در رابطه با روز جهانی قدس بیان داشت: روز جهانی قدس و وظیفه ایی که ما در قبال این روز داریم نقش موثری در تقویت روحیه مردم فلسطین و تضعیف اسرائیل غاصب است که به غلط نام آن را کشور گذاشته اند.

وی در ادامه تحلیلی از دیدگاه های بوجود آورندگان و حامیان اسرائیل داشت و خاطر نشان ساخت: آقای جان اف کندی ( رئیس جمهور اسبق آمریکا) اسرائیل را که کانون آدم کشی و جنایت است را مشعل درخشانی در خاورمیانه می دانست و از قول نویسنده ایی به نام آقای زینک راجع به اسرائیل تعبیری غلط داشت.

این استاد حوزه، با بیان اینکه حامیان اسرائیل برای مقدمه سازی رژیمی جعلی دست به هر کاری میزنند افزود: تعبیر  غلط آنها این بود که اسرائیل سرزمینی بی مردم و در انتظار مردمی بی سرزمین است و با این بهانه می خواستند سرزمین دیگران را غصب کنند.

امام جمعه بندرعباس با رد کردن این دیدگاه عنوان داشت: جان اف کندی با یاوه گویی های خود هم یهودیان را بی سرزمین می داند هم فلسطین را سرزمینی بی مردم این در حالی ست که شمار زیادی از مسلمانان در آن سرزمین زندگی می کنند و این دیدگاه هم اهانت است به فلسطین است و هم اهانت است به یهودیان جهان، چرا که آنها بی وطن نبودند.

به گفته وی، هر انسانی که در هر نقطه ایی از سرزمین دنیا که باشد همان نقطه سرزمین اوست چرا که اجدادش در آن سرزمین بودند و این مصداق برای همه مردم با ادیان متفاوت است و هیچ کس بی سرزمین نیست و کسی حق ندارد به بهانه این تعابیر غلط احدی را از سرزمینش بیرون و سرزمین دیگر را اشغال کند.

وی با بیان اینکه آنها با این کار هم یهودیان با وطن را بی وطن کردند و هم فلسطین را اشغال کردند تصریح کرد: یهودیان در هر نقطه از جهان که بودند همان نقطه سرزمینشان بود (بعنوان مثال یهودیانی که در ایران هستند ایران سرزمینشان است اگر در سوریه یا در مصر هستند همانجا وطنشان است)

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری هدف حامیان اسرائیل را چپاول ثروت های جهان دانست و ابراز داشت: تقویت اسرائیل برای حمایت از یهود نبود چرا که مسیحیت بر این باور است که یهودیان قاتل خدا هستند، در واقع هدف آنها از حمایت اسرائیل  برای چپاول است ونه برای حمایت از یهودیان، آنها از هر چیزی برای چپاول ثروت های جهان استفاده می کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به جنایات کندی و کشتار مسلمانان ابراز داشت: اگر اسرائیل آباد است به دلیل کمک های آمریکا و حامیان آن است و اگر همینطور فلسطین حمایت شود مطمئنا جهان اسلام تقویت می شود.

وی در ادامه با محکوم کردن عربستان، قطر و دبی که مسلمانان را در فلسطین یاری نمی کنند تصریح کرد: اگر تمام مسلمانان در اقصی نقاط  جهان به یاری فلسطین بشتابند و اگر عربستان و قطر فاسد دست از این کارهایشان بردارند  با ثروت خودشان  می توانند فلسطین را حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با محکوم کردن جنایات اسرائیل و حامیان آن  خاطرنشان ساخت: روز جهانی قدس روز حمایت از فلسطین و سرزمینی ست که مورد بی حرمتی و ظلم قرار گرفته است.

آیت الله نعیم آبادی  با بیان اینکه  صهیونیست ها مردم فلسطین را دربه در و بی خانمان کردند افزود: تعداد زیادی از این مردم مظلوم که در چادرها زندگی می کنند  به امید روز که با آرامش به سرزمین خود بر گردند به سر می برند .

وی بیان داشت: به حکم اینکه مسلمانیم و به حکم اینکه انسانیم وظیفه ما حکم میکند فریادمان را بر علیه حرکت غاصبانه با صدای هرچه محکم تر بلند کنیم .

این استاد حوزه، با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی به خوبی پرچم حمایت از فلسطین را بر افراشت و رهبر معظم انقلاب آن را حفظ کرد ادامه داد : نفرین بر اسرائیل و کسانی که او را بوجود آوردند و درود می فرستیم به ملت غیور ایران و افتخار می کنیم که پرچم حمایت از فلسطین برافراشته شده است .

وی در پایان یادور شد: این بار هم همه در کنار هم با حضور پر رنگ خود در روز راهپیمایی، حمایت خود را از فسلطین اعلام و فریاد مرگ بر صهیونیست، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس و فرانسه را رسا تر از همیشه سر می دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha