یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 353395
۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
حجت الاسلام مجید صفدری - سرپل ذهاب

حوزه / امام جمعه سرپل ذهاب گفت: فلسطین خط دفاعی امت اسلامی در ماقبل استکبار است و ما در این زمینه هیچگاه عقب نخواهیم نشست و تا نابودی کامل رژیم غاصب اسرائیل به حمایت از تلاش و مجاهدت مردم فلسطین خواهیم پرداخت .

حجت الاسلام مجید صفدری، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با دعوت مردم شهیدپرور ایران اسلامی برای حضوری باشکوهمندتر از سالهای قبل در روز جهانی قدس اظهار داشت : مذاکرات هسته ای و یا توافق احتمالی هیچ تاثیر منفی ویا بازدارنده ای بر روی مساله روز قدس نخواهد داشت و بدون شک امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس با اعلام حمایت از ملت مظلوم فلسطین برگ زرین دیگری در تاریخ ثبت خواهند کرد.

وی گفت : شرایط حساس خاورمیانه و جنایات داعش، آل سعود و آمریکای جنایتکار در سوریه، عراق، لبنان و یمن می طلبد که امت اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری باشکوه داشته باشند.

وی  افزود: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر اعلام حمایت از ملت مظلوم و رنج دیده فلسطین بار دیگر با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق خواهند نمود و این روز زمان تحقق آزادی قدس عزیز در آینده ای نزدیک خواهد بود.

حجت الاسلام صفدری تصریح کرد : دفاع از مظلومان و ستمدیدگان وظیفه ای اسلامی و انسانی است و باید به این تکلیف دینی و شرعی عمل نماییم و نباید در مقابل ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی سکوت نمود .

امام جمعه سرپلذهاب عنوان کرد : فلسطین خط دفاعی امت اسلامی در ماقبل استکبار است و ما در این زمینه هیچگاه عقب نخواهیم نشست و تا نابودی کامل رژیم غاصب اسرائیل به حمایت از تلاش و مجاهدت مردم فلسطین خواهیم پرداخت .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha