جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ |۳۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 7, 2024
اکبر سعادت - سمیرم

حوزه / مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) سمیرم با بیان این که پایه‌های رژیم صهیونیستی ضعیف است و از لحاظ نظامی نیز جایگاهی ندارد و همچون طبلی توخالی است، گفت: یکی از آرزوهای آزادی‌خواهان جهان، جمع شدن بساط اسرائیل است.

حجت‌الاسلام اکبر سعادت در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در سمیرم، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، شعار هیهات منالذله را از اصول اساسی نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس میدانی برای تحصیل این شعار است.

وی با اشاره به تحولات اخیر خاورمیانه و نقش اصلی اسرائیل در برافروختن جنگ در کشورهای اسلامی، افزود: رژیم صهیونیستی با هر روشی درصدد از بین بردن اسلام است و هر جا توطئه‌ای علیه اسلام باشد، رد پایی از این رژیم محنوس مشاهده می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه سمیرم، حضور در راهپیمایی روز قدس را واقع تداوم شعار «هیهات مناالذله» امام حسین(ع) در روز عاشورا دانست و تصریح کرد: همان طور که امام حسین(ع) در واقعه عاشورا در برابر مستکبران مقاومت و شعار «هیهات مناالذله» را فریاد می‌زند، مسلمانان جهان نیز به تبعیت از اهل بیت(ع)  در برابر مستکبران امروزی در روز قدس فریاد «مرگ بر اسراییل»  را سر داده و خشم و انزجار خود را از ظلم و استکبار اعلام کردند.

وی، روز قدس را روز احیا و گسترش اسلام دانست و ادامه داد: نامگذاری روز قدس توسط امام راحل(ره) فقط اختصاص به فلسطین ندارد، بلکه به معنای رواج آرمان آزادی‌خواهی و حاکم شدن اسلام در جهان است.

حجت‌الاسلام سعادت اضافه کرد: طنین فریاد آزادی قدس برای کسانی که در خواب غفلت هستند و اسلام‌خواهی را فراموش کرده‌اند تلنگری است تا از خواب غفلت بیدار شوند و در برابر ظالمان قیام کنند.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در مورد اسرائیل و گوشزد نمودن ایشان از اسراییل با عنوان خطری برای اسلام گفت: اسرائیل غاصب است و هرگز او را به رسمیت نمی‌شناسیم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق  سمیرم، روز قدس را نماد آزادی‌خواهی و گسترش اسلام دانست و اذعان کرد: اسلام خواهی، استقلال طلبی و مبارزه با ظلم پیام روز قدس است و حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس در تحقق این آرمان‌ها موثر است.

حجت الاسلام سعادت با بیان این که پایه‌های رژیم صهیونیستی ضعیف است و از لحاظ نظامی نیز جایگاهی ندارد و همچون طبلی توخالی است، گفت: یکی از آرزوهای آزادی‌خواهان جهان، جمع شدن بساط اسرائیل است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع)  سمیرم با اشاره به تحولات اخیر و حساسیت حضور مردم در این راهپیمایی، خاطرنشان کرد: مردم فهیم ایران حساسیت زمان را می‌شناسند و به تبعیت از مقام معظم رهبری در این راهپیمایی شرکت کرده و فریاد دفاع از مظلوم را در جهان طنین انداز کردند.

انتهای پیام/ 313/38

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha