دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
راهپیمایی روز قدس - تبریز

حوزه/ مردم خداجوی آذربایجان شرقی با پیوستن به دریای عظیم حامیان مردم مظلوم فلسطین، با شعار های "مرک بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" و ... انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی و مزدوران و هم پیمانانش را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با شهرهای مختلف کشور و تعدادی زیادی از نقاط جهان، برای سی و هفتمین سال در تبریز و سایر شهرهای استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

اقشار مختلف مردم خداجوی و روزه دار آذربایجان شرقی با تجمع در مساجد و محلات مختلف شهر به دریای عظیم روزه داران حامی مردم مظلوم فلسطین پیوستند و با شعار های "مرک بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر انگلیس"، هیهات من الذله" و.... خشم خود را از جنایات بی رحمانه رژیم صهیونیستی در منطقه و همچنین مزدوران و هم پیمانان آنان به گوش جهانیان رساندند. اما شعار "مرگ بر اسرائیل" پرتکرارترین شعاری است که راهپیمایی کنندگان از نخستین دقایق سر می دهند.

سر دادن شعارهایی در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای و تاکید بر لزوم حفظ حقوق و دستاوردهای هسته ای کشورمان در قالب خطوط قرمز مشخص شده از دیگر موارد قابل ذکر در راهپیمایی روز قدس تبریز بود.

حضور روحانیون، علماء، طلاب و دانشگاهیان در مسیر میدان شهید بهشتی به طرف میدان ساعت بیشتر به چشم می خورد.

ورزشکاران بسیجی رشته های رزمی، دسته های موتورسوار، گروه های نمایش و ... نیز در این راهپیمایی به اجرای نمایش پرداختند.

همچنین صندوق های ویژه ای نیز جهت جمع آوری کمک های مردمی برای مردم مظلوم فلسطین و نیز صندوق جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال کمک ها به شیعیان مظلوم یمن در چند نقطه از مسیر نصب شده بود.

نمایشگاهی به همت شهرداری تبریز در میدان ساعت مقابل عمارت تاریخی شهرداری برپا شده است که با استقبال نسبتا گرم راهپیمایی کنندگان مواجه شده است. کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با برپا کردن چادر، تلاش می کند برنامه هایی را برای کودکانی که همراه با خانواده های خود به این تجمع بزرگ آمده اند اجرا کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha